nedelja, 6. julij 2014

Poročna voščilnica laboda

Nerazdružljiva laboda sta mi tako simpatična, da sem v mesecu juniju naredila še eno poročno voščilnico z omenjeno šablonico.



Voščilnica v nežno roza barvi in rahlo vintage stilu, je pravo nasprotje sive voščilnice, ki sem jo naredila tukaj.



Na okroglem žepku presenečenja sem uporabila priljubljen verz Toneta Pavčka. 



Robove voščilnice sem zaključila s srčkasto borduro Marte Stewart, kar da izdelku romantičen pridih.



 In še utrinek Labodjega jezera (Čajkovski). 



Notranjost s posvetilom in denarnim žepkom.



Na žepku sem tokrat uporabila drugačno borduro in sicer Memory Box Cosmo Border.



Labod simbolizira milino in lepoto. In ko se s kljuni dotakneta, naredita prečudovito srce - to sta ljubezen in zvestoba. 



Želim vam, da to poletje in še nadaljnih deset, dvajset, trideset,... itd. poletij preživite v družbi svojega ljubega/ljube...in kot dva laboda...vedno znova sta se kot prvič ljubila. 

Pošiljam vam vroč pozdrav iz otoka Pag.

Izziv:


As You Like It Challenge - Do you prefer images of Animals or People (& whyI like them both, but my favourite are animals...hhhhmmmm....why....because they are so cute ;)
Dream Valley Challenges - # 85 Inspired by movie, song or book (song: Pyotr Ilyich Tchaikovsky - Swan Lake)
Hobby Cutz - # 55. Use your favourite color I used white and pink, with little green...and the wedding card is so romantic ;)








22 komentarjev:

  1. Very pretty card! Love the sweet swans. Thanks for joining us at Just Us Girls!

    OdgovoriIzbriši
  2. Wauuuu
    prekrasna je
    pa tudi aboda sta super
    lepo nedeljo
    Tamara

    OdgovoriIzbriši
  3. Love those swans! This is a gorgeous creation and the added distressing is perfect. Thanks for playing with us at JUGS!

    OdgovoriIzbriši
  4. ooo kako sta lepa! tudi jaz ju imam in ju še nisem uporabila. lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako je lepa. Ta vintage in malce shabby izgled ji zelo pristoji.

    OdgovoriIzbriši
  6. Jana, tole pa je oh ah in sploh fenomenalno :)! Že zaradi take voščilnice se splača poročiti :P. Uživaj na morju in "nafilaj baterije", da nas boš potem spet presenečala z izdelki :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Jerneja...zdaj pa mi prav paše ta dopust ;)))

      Izbriši
    2. So elegant! Love those doves! Thanks for playing along with Just Us Girls!

      Izbriši
  7. Čudovito nežno voščilnico si ustvarila. Burdure so mi všeč. S tem res lahko čaraš :-)) Uživaj na morju!

    OdgovoriIzbriši
  8. Že tista siva z labodi je bila "vau", glede na željo po neobičajni sivi barvi si se odlično znašla. Ampak tale je pa VAU! Tako zelo lepa in nežna ... Jah, eni še pridno delamo in nas dopust še čaka, ti pa maksimalno uživaj, dokler traja :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Lovely card. I love the subtle inking. Please check back at Creavive Fingers on Friday for the new challenge. Leona (DT)

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo čudovita voščilnica! Uživaj na morju.

    OdgovoriIzbriši
  11. Gorgeous card, thaks for sharing your fab creation with us at CRAFT this week, x carol

    OdgovoriIzbriši
  12. Prekrasna voščilnica, laboda te res očarata. Pred kratkim sem jo sama izdelala za svojo hčerko, ampak sedaj ko sem videla tvojo vidim, kako se da narediti še bolj romantično:)) Hvala za vse tvoje lepe objave.
    Bi ti pa rada ob tej priliki izrekla najlepše želje in čestitke ob tvojem rojstnem dnevu (na tvoj. roj. dan bom namreč jaz na morju). Želim ti, da se veseliš let ki jih imaš in tistih ki prihajajo. Sama jih imam toliko, da imam hčerko starejšo kot si ti. In samo pomisli koliko lepega in ustvarjalnega te še čaka, saj sem sama pričela ustvarjati oz. objavljati šele s svojim 64. letom. Iz tega lahko razbereš, da imaš priliko še za nešteto bonbončkov, s katerimi boš razveseljevala svoje spremljevalke.
    Sedaj naj pa zaključim svoje napletanje in še enkrat vse najbooooooljše:))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ooooo....Andreja to ni napletanje, ampak čudovit komentar, ki mi je že na prekrasno jutro ogrelo srce.
      Hvala za čestitke in uživajte na morju!!!
      Se bereva, Jana

      Izbriši
    2. Kako lepa voščilnica. Nežne barve in laboda. Vse mi je všeč. Super! :)
      Pozdravček, B.

      Izbriši
  13. Beautiful card , lovely image and design. Thanks for sharing over on AYLI. Carolxx

    OdgovoriIzbriši
  14. such an elegant card! thanks you so much for joining us at hobbycutz!!!

    OdgovoriIzbriši
  15. Adorable card, Jana. I love the swans and the lay out of the card. Great details. Thank you for playing along with us at As You Like It. Luv, Wilma

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar! Z veseljem ga preberem. Želim ti lep dan še naprej, Jana
Thank you for your comment! I read it with pleasure. Have a nice day, Jana