torek, 22. julij 2014

Voščilnica knjiga srce

Še vedno sem pri porokah ;). Še prej pa sledi opravičilo: drage moje punce...zdaj pa se mi je prvič zgodilo, da enostavno nisem imela časa pokomentirat vaših čudovitih izdelkov. Komaj sem čakala, da se začnejo počitnice in bo s tem posledično več časa...enostavno ga ni bilo ;(. Tako, da en veeeeliiiik OPROSTI! Si bom danes vzela čas in pokukala za nekaj dni nazaj na vaše bloge.


Pri tokratni poročni voščilnici knjigi sem se odločila za minimalizem, ki ga pri meni ne zasledite. Navdih sem črpala iz Simonine srčkaste voščilnice, kjer pa je uporabila metuljčke. 


Tudi tokrat sem uporabila bleščeč papir, le da je nežno krem barve. Vrtnice sem delala ročno. Uporabila sem šablonico rožico CART-US in lahko sestaviš dva načina rožic. Hrbet knjigice sem embosirala z reliefno srajčko, na katerega sem dodala eleganten trakec z vrtnicami.


 Notranjost knjigice je z dodatkom rdeče barve - barve ljubezni.


Bordura denarnega žepka je narejena z robnim luknjačem Marte Stewart. MS luknjače zelo rada uporabljam, saj so zelo trpežni in z lahkoto preluknjajo tudi debelejši papir.


In še posvetilo. Še tokrat sem se odločila, da voščilnice knjigice ne senčim in ji tako ohranim elegantnost in svežino. Format knjige (zunanja stran) je 28 x 24 cm.


Naj bo dan v znamenju ljubezni!


Izziv:











15 komentarjev:

  1. Všeč mi je srček iz vrtnic. Zelo lepa in elegantna voščilnica - knjiga.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako lepo srce iz teh vrtnic. Zelo mi je vsec minimalizem.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna je. voščilnice knjigice so res nekaj posebnega, ti pa si jo okrasila s čudovitim srčkom iz vrtnic, res lepo.
    Hvala, da jo deliš z nami v Craft-alnici, pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  4. OOOOOOOOOO kaj je tole lepo. Srček iz vrtnic je zakon, vsekakor pa se strinjam z odločitvijo o nesenčenju - vrhunsko je izpadlo! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. OMB!!
    Človek bi se šou poročit samo zaradi tega...krasne vrtnice,krasni robovi,super žepek, krasni srčki, nordi detajli...
    Mega v glavnem...

    OdgovoriIzbriši
  6. Srček iz vrtnic je čudovit. Minimalizem ti gre pa tudi dobro od rok :-) Meni je takšna izvedba knjigice zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepa in elegantna knjigica je nastala
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  8. Spet ena čudovita knjiga izpod tvojih rok :-))
    Hvala, ker se igraš znami na "praznovanju" v CRAFT-alnici ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  9. Thank you for sharing your gorgeous project with The Cutie Pies. Sadly our challenges require the use of a cute stamped or digi image on your project so you won't be in with a chance of winning a prize with this entry. Thanks anyway and if you have time do join in with another card. Sarah

    OdgovoriIzbriši
  10. Beautiful card/box, love the roses. Great design.

    Thank you for joining in with Hobbycutz Challenge this week

    Love & Hugs

    Jacquie J xxx
    http://jewelscardcraft.blogspot.co.uk/

    OdgovoriIzbriši
  11. So beautiful and elegant. Thank you for joining us over at the Scribble and Scrap Challenge. Good luck.
    xx

    OdgovoriIzbriši
  12. Čudovito srce si dodala. Knjiga je krasna.
    Hvala, ker si se nam pridružila na 112. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  13. A wonderfully romantic wedding project.
    Thank you for joining in with the Scribble & Scrap challenge and good luck x

    OdgovoriIzbriši
  14. Oh my, what a stunning,stunning card! so very creative! Thank you for sharing it with the Ladybugs, happy crafting, Julie.x

    OdgovoriIzbriši
  15. Jana, tole je prekrasno, naslovnica je "za dol past" - srček iz vrtnic je zelo poseben!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar! Z veseljem ga preberem. Želim ti lep dan še naprej, Jana
Thank you for your comment! I read it with pleasure. Have a nice day, Jana