ponedeljek, 7. julij 2014

Praznujem...obdarujem

Čez natanko 14 dni t.j. 21.7. bom praznovala 41 let. V šali povedano: nimam 41 let, ampak 18 - z 23 let izkušenj. Pridružila sem se vam v tem letu meseca januarja in to je moja 53 objava. Čeprav že nekaj let izdelujem voščilnice, sem vesela, da lahko z vami delim svoje izdelke in se kaj novega naučim tudi od vas.

In tako se spodobi, da vas obdarujem. Ker pa to objavo pišem na morju, bo bonbonček še zaenkrat skrivnost.


Imam pa tri skromne želje ;-))...ampak samo, če ti je Janin ustvarjalni vrt všeč:

1. da pod to objavo oddaš svoj komentar in si tako v žrebu za nagrado
2. da na svoj blog objaviš zgornjo zvezdico z mojim linkom
3. da postaneš moj/a nov/a spremljevalec/ka in prav vsakega bom vesela

To objavo lahko komentirate do 20.7.2014. Bonbonček bom izžrebala 21.7. - na moj rojstni dan.

Veselim se vašega obiska in vam pošiljam morske pozdrave iz otoka Pag, Jana


26 komentarjev:

  1. Tako, vse naloge opravljene. Cestitala ti bom kasneje, ko pride pravi dan :) Sem pa vesela, da si se odlocila za blog in z nami delis svoje lepe izdelke. Tudi mi se ucimo od tebe. Uzivaj na pocitnicah.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitke v naprej, če mi slučajno tapravi datum uide iz glave - z vseseljem sem prilepila tvoj bonbončwk na svoj blog :)! Jana, tvoj blog res z veseljem pogledam, ker me vedno sezuješ z novimi pogruntavščinami - še dobro, da si se odločila stopiti v bogarske vode. Uživaj na morju!

    OdgovoriIzbriši
  3. Čist po naključju sem naletala na tvoj blog. Nekje sem zasledila tvoj komentar in prišla pokukat. Tako sem navdušena nad tvojimi izdelki, da sem pogladala vsako objavo :))) Z veseljem ti sledim in prilepim bonbonček na moj zid. Uživajte na morju. Tamara

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ooo hvala Tamara za prelep komentar in dobrodošla v mojem
      ustvarjalnem kotičku.
      Pozdravček, Jana

      Izbriši
  4. Čestitke. Grem zdaj malo pofirbcat po tvojem blogu. Ti pa skrajno uživaj na morju. Prilepim tudi na zid ;-)
    lp,Keti

    OdgovoriIzbriši
  5. Draga Jana,
    hvala za priložnost, da s tabo praznujem-o tvoj rojstni dan
    hvala za vsak tvoj dragocen komentar, misel, obisk na mojem blogu.
    Spremljevalka sem že, kaj si mislim o tvojih delih napišem in pokomentiram,
    še malo pa prenesem tvojo zvezdico
    sladkega se pa nikoli ne branim.
    Uživaj na dopustu, jaz grem tudi kmalu še nekaj dni.
    Lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala za povabilo in seveda tudi za možnost, da skupaj praznujeva. In to mislim prav dobesedno, saj tudi sama praznujem v juniju in to le dva dni za teboj, rezlika je le v podlagi za osemnajstko ;), tu pa dodaj še tri leta.
    Rada zaidem k tebi saj so tvoji izdelki zelo lepi in ker nas redno sprmljaš tudi v Craft-alnici.
    Uživaj na dopustu in lepo praznuj.
    Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  7. Draga Jana, naloge opravljene, spremljam te že kar nekaj časa in zagotovo si med tistimi ustvarjalkami, ki bi jih rada kdaj spoznala tudi v živo :) Vedno se razveselim tvojih simpatičnih komentarjev v moji hiški, in rada pridem k tebi v tvoj ustvarjalni vrt, kjer me vsakič navdušujejo nove "rožice" :) Hvala za možnost osvojitve bonbončka (naj ti prišepnem, da bo prav kmalu tudi pri meni na vrsti bonbonček). Lepe morske dni ti želim, Maja

    OdgovoriIzbriši
  8. Tisto z iskušnjami mi je zelo všeč :-) Jaz jih imam še nekaj več... Tvoji izdelki in zanimive objave me vsakič očarajo. Rada prihajam k tebi na obisk. Samo še slikico zalepim na svoj blog, ostale pogoje pa že izpolnjujem :-) Lepo bodi, dokler si še "mlada" :-)) Čestitke sledijo...

    OdgovoriIzbriši
  9. Draga Jana, naj bo tole praznovanje sladko, na cifre se pa ne oziraj! Sem popolnoma na istem, pa tudi jaz mislim, da te številke v resnici ne poznam .-)
    Vesela sem, da te lahko spremljam in gledam tvoje čudovito ustvarjanje! Želim ti še ogromno lepega dela tudi v naprej!
    Uživaj na morju ...

    OdgovoriIzbriši
  10. Pozdravljena Jana. Tvoje objave so vedno zanimive in polne lepih izdelkov. Z veseljem se sprehajam po tvojem vrtu :).
    Uživaj na morju in napolni baterije za veselo praznovanje :). Pozdraček, Janja

    OdgovoriIzbriši
  11. Draga Jana, sem se toliko razpisala pod tvojimi labodki (ki so me očarali), da vsega ne bom ponavljala, ti pa želim vse lepo in uživaj na morju z vsemi, ki so ti blizu:)), skupaj s tvojo prelepo številko.
    LP

    OdgovoriIzbriši
  12. Vedno rada pokukam v tvoj ustvarjalni vrt, kjer me očaraš s svojimi izdelki.

    OdgovoriIzbriši
  13. Vse najboljše in upam, da res na polno uživaš na morju. Lepo, da misliš tudi na nas in nas razvajaš z bonbončkom. Tvoji izdelki so mi zelooo všeč, le pokomentiram jih redko, ker mi primanjkuje časa ... Lepo bodi in naj vas greje sonček.
    Pozdravček, B.

    OdgovoriIzbriši
  14. Čestitke in se veselim vseh tvojih objav :-)

    OdgovoriIzbriši
  15. Jana, rada se ustavim na tvojem "vrtičku" in si napasem oči. Čestitala ti bom, ko bo čas (upam, da mi ne uide). : p
    Hvala za priložnost dobiti slasten bonbonček. Uživaj v počitniških dneh. :))

    OdgovoriIzbriši
  16. Draga Jana!
    Najprej bi se ti rada zahvalila za povabilo in možnost,da lahko sodelujem v žrebu pri tvojem bonbončku.Z veseljem prihajam k tebi na obisk,saj je tvoj blog prava paša za oči.Želim ti še veliko ustvarjalnih trenutkov in pa čimveč lepih trenutkov.Ker pa pravijo,da se ne vošči v naprej,ti rojstno dnevne želje zaželim malček kasneje.
    Uživaj na morju in soncu.
    Pozdravček, Urška

    OdgovoriIzbriši
  17. Želim ti čim lepše praznovanje rojstnega dne. Stari smo toliko, kolikor se počutimo in če smo po duši mladi, potem nam tudi EMŠO ne more do živega ;) Tvoj blog mi je zelo všeč in ga imam med blogi na svojem "side baru", ker mi blogger ne dovoli več dodajati blogov, ki bi jih želela spremljati, jaz pa sem pozabila, kje se zbriše tiste, ki mi niso več zanimivi (farbam).

    OdgovoriIzbriši
  18. Prav lepo si me nasmejala s to definicijo starosti ;) Tvoje izdelke redno spremljam na craft-alnici in že zadnji čas je bil, da se uradno včlanim v tvoj klub ;) vse najboljše za 41.ko ;) želim ti še veliko norih idej in spretnih prstkov, da nas boš še naprej razveseljevala z tako čudovitimi izdelki ;) Upam, da imate lepše vreme na Pagu in da uživate!?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobrodošli vilinke. Hvala za prelep komentar in vesela sem, da sta se mi pridružili. Tudi jaz večina izdelkov spremljam preko CRAFT-alnice. Pa praznujmo skupaj ;)))
      Vreme imamo krasno ;)))
      Lp, Jana

      Izbriši
  19. Jana, najprej hvala za vse prijazne komentarje, tudi jaz imam 18 let ter skoraj 23 let izkušenj ;-D Želim ti, da bi z veseljem ustvarjala še naprej in na sploh uživala svojih 18 let. Lp, Maja

    P.S. Zdaj pa grem še zvezdico pripopat na moj blog.

    OdgovoriIzbriši
  20. Vse vse najboljše.
    Želim ti veliko lepih trenutkov, polnih sreče, veselja in objemov. Naj ti prstki dobro lepijo in mašina dobro reže.
    In z veseljem se postavim v vrsto za bonbonček.

    OdgovoriIzbriši
  21. Jana, vse najboljše in najlepše. Leta niso pomembna. Tvoj ustvarjalni vrt zelo rada obiščem in pogledam tvoje čudovite izdelke, le časa zamnjka za kakšen komentar. V mislih ali pa na glas ti ga pa namenim :) :). Lepo praznuj. Tina

    OdgovoriIzbriši
  22. Tudi jaz sem vesela in hvaležna, da deliš z nami svoje čudovite izdelke. Tvoja natančnost in ustvarjalnost sta mi navdih. Že vnaprej najlepše želje, čeprav ti bom voščila še enkrat, 21ega. Dan za tabo pa bom svečko/e upihnila jaz :).

    OdgovoriIzbriši
  23. Pozdrav Jana, evo i mene kod tebe. Čestitat ću ti na dan kad dodje vrijeme.Tvoje divne radove i tekstove čitam vrlo rado i veseli me svaka tvoja nova objava.
    Lp, MArtina

    OdgovoriIzbriši
  24. Vse najboljse in najlepse...zelim se veliko ustvarljalnih trenutkov...v tvojem vrticku :)
    HF and craft on!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar! Z veseljem ga preberem. Želim ti lep dan še naprej, Jana
Thank you for your comment! I read it with pleasure. Have a nice day, Jana