sreda, 2. julij 2014

Gostja in julijski izziv na Mavelu.com

Res sem vesela, da me je prijazna Marina iz Mavelu.com v mesecu juliju povabila kot gostjo njenega ustvarjalnega tima. Draga Marina še enkrat hvala, da lahko z vami delim to čudovito izkušnjo.



Tokrat je mesečni izziv PRAZNOVANJE, saj v mesecu juliju Mavelu.com praznuje svoj 2. rojstni dan! 



Za posebne priložnosti kot je rojstvo otroka, krst, poroka, okrogla obletnica in ostala praznovanja, zelo rada izdelam voščilnico knjigico.



Izdelava voščilnice knjigice je kar preprosta, le malo več časa vzame. Kako pa jo sestaviš, si lahko ogledaš na Mavelu.com, kjer je Marina sestavila prekrasno prvoobhajilno knjigico. 




Vsi moji izdelki so večjih velikosti in prav tako poročna knjigica, saj meri 28 x 24 cm. V notranjosti se skriva žepek za denar in seveda posvetilo.







Ker sem za poročno knjigico prvič uporabila elegantno bleščeč papir, ga nisem senčila. 



Voščilnico z angelčkom ste v mojem dnevniku že videli in sicer tukaj. Naredila pa sem še eno. le da sem uporabila drugačne šablonice, papir v ozadju pa je ostal enak.









Pokukajte tudi drugim ustvarjalkam tima in pridružite se nam pri PRAZNOVANJU


Izziv:

C.R.A.F.T.challenge - # 266. Wedding  I made wedding card book



15 komentarjev:

  1. Pravilno si se odlocila, da si svetlec papir pustila neosencen, saj je tako ohranil svojo cistost in lepoto. Krasna knjigica je in zelo lep spomin mladoporocencema. In tudi voscilnica je lepa.

    OdgovoriIzbriši
  2. Že tvoja prva knjiga v tem stilu me je sezula, tale pa še toliko bolj - super odličitev o nesenčenju. Angelček je pa tako lep! Fenomenalna izdelka si nam pokazala in res si zasluženo GDT pri Marini :)

    OdgovoriIzbriši
  3. O Jana,
    prekrasno si se predstavila
    tvoje voščilnice so pa vedno tako lepo dodelane
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasne barve, nežne, kot se za namen, za katerega sta bili izdelani, spodobi. Enkrat se knjigice lotim tudi jaz ;-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudoviti sta obe, dodelani v potankosti!

    OdgovoriIzbriši
  6. Čestitam Jana :-))
    In s temi tvojimi knjigicami res zažigaš! Tudi ta je čudovita!

    OdgovoriIzbriši
  7. Voščilnica-knjiga je zelo lepa. Všeč mi je, da si ohranila belo barvo papirja. Čudovita je tudi voščilnica. Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Ta prekrasen bel papir bi bilo res škoda senčiti. Krasna knjigica je nastala, nežna in eleganntna. Tudi spodnja voščilnica mi je všeč. Čestitke za povabilo v ustvarjalni tim. Lepo si se "odrezala" :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Both projects are beautiful. Excellent craftsmanship. The first mini-book blew me away. Excellent.

    OdgovoriIzbriši
  10. Vesela sem, da si zraven v ustvarjalnem timu, škoda da samo za en mesec ... Knjigica je prekrasna, mreža s srebrnimi nitkami je čudovita spremljevalka bleščečemu papirju. Birmanska voščilnica pa nežna in lepa. Uživaj v poletju! :)

    OdgovoriIzbriši
  11. So beautiful book, love the covers texture and butterflyes. Thank you for joining Charisma, good luck.

    OdgovoriIzbriši
  12. Obe voščilnici sta perfektni in kar rolam dol in gor ter ju občudujem.

    OdgovoriIzbriši
  13. Just amazing - really love this - the wedding couple must be so happy, getting such a treasure! Thanks for playing with us at Dream Valley Challenges! I hope to see you again here next time! Hugs, Cornelia – DT

    OdgovoriIzbriši
  14. Čestitam za ustvarjalni tim. Voščilnici pa sta čudoviti.
    Pozdravček Tamara

    OdgovoriIzbriši
  15. Čestitam za povabilo. Tvoji stvaritvi sta znova čudoviti. Knjigica pa je glede na mere že pravcata knjiga. ;)
    Pozdravček, B.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar! Z veseljem ga preberem. Želim ti lep dan še naprej, Jana
Thank you for your comment! I read it with pleasure. Have a nice day, Jana