petek, 6. junij 2014

Voščilnica za birmo

V nekaterih krajih po Sloveniji so se Svete birme že zaključile, na Koroškem pa so se šele začele. In tako sem v letošnjem letu naredila prvo voščilnico za birmo, ki je namenjena simpatičnemu fantu.


Vladka  in Maja sta me začarali z angelčkom, kateremu sem dodala prekrasni Marinin napis:
"Angeli delajo čudeže in ti prav tako". 


Vladkina voščilnica me je tudi inspirirala, da sem dodala angelčku križ. Angelček je odmaknjen od nebesne modrine, kjer se zelo lepo vidi njegova senca. 


Ko sem hčerko Katarino vprašala, kakšno se ji zdi ozadje, je rekla: " Kot nebesa"...in ravno to sem želela prikazati na izdelku. Dodala sem še mini oblačke in bila zelooo zadovoljna s končnim izgledom.


Ker pa v notranjosti ne sme manjkati žepek za denar in posvetilo, sem naredila tudi tega. Naročnica je bila več kot zadovoljna. 



Želim vam prijeten vikend in naj vas na vaši poti spremljajo angeli in čudeži. 



In da ne pozabim. Verjetno, da tudi mene spremlja en tak kreativni angelček, saj so me povabili kot gostjo ustvarjalnega tima v Scrapping 4 Fun Challenges sicer samo za en izziv - pa vseeno. Sem vesela...do zvezd in nazaj!!!

Izziv:

Crafting From The Heart - # 21. Anything goes
Ladybug Craft - Make it Monochrome
CRAFT-alnica - # 109. Slovenski napis
Crafting By Designs - Anything goes














27 komentarjev:

  1. This is really lovely, love the simplicity of your design and beautifully created. Thanks so much for joining us over at Bearly Mine Challenges, good luck and hope to see you again.
    ~ Denise DT ~
    Bearly Mine Inspiration & Challenge Blog
    {Denise's Patch of Creativity}

    OdgovoriIzbriši
  2. Najprej čestitke za GDT - si vsekakor zaslužiš! Jana, tale voščilnica je pa res paša za oči in komot si lahko zadovoljna z njo! Kombinacija verza in angelčeka sta kot ustvarjena drug za drugega, sploh v tvoji kombinaciji s papirjem in ostalimi dodatki :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Thanks for sharing at Sweet Stampin'

    Susan

    OdgovoriIzbriši
  4. Thank you for sharing with us at Sweet Stampin this week, Wedgie xxx

    OdgovoriIzbriši
  5. Res zgleda, kot da angelček kleči v nebesih :-) Čudovita je! Čestitke za povabilo v ustvarjalni tim!

    OdgovoriIzbriši
  6. Čestitka je divna. Jako lijepa pozadina, a anđelak je presladak. Čestitka i od mene tebi za gostovanje u timu.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  7. Thanks for sharing this sweet creation with us at CraftyCatz this week, love the song choice too...x

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasna, še posebno mi je všeč knjigica in pero. Da si gostja tima si pa definitivno zaslužiš - pa ne samo enkrat - večkrat. Dobra ustvarjalka si in marsikaj lahko ponudiš. čao

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mojca hvala za čestitke...sicer imam malo treme, ampak tudi ta bo hitro zbledela. Vedno rada preberem tvoje iskrene komentarje...se beremo ;))

      Izbriši
  9. Čestike za DT, še kakšno povabilo bo prišlo-le verjemi
    čisto si me raznežila s tole prekrasno voščilnico
    zelo lepa je od zunaj in znotraj
    pozdravček Tamara

    OdgovoriIzbriši
  10. Ja, prav zares si naredila nebeško ozadje. Krasna voščilnica in tudi z notranjostjo si se potrudila.

    OdgovoriIzbriši
  11. Ozadje voščilnice je čudovito. Lepo si jo sestavila.
    Hvala, ker si se nam pridružila na 109. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  12. Jana, voščilnica je čudovita. Ozadje je res tako nebeško mehko, motive si razporedila tako, da vsak zase sporoča v celoto, ki ti mora biti všeč. Zelo lepa skratka:)

    OdgovoriIzbriši
  13. Jana, krasna je in lepo si jo sestavila! Všeč mi je, ker si se lepo poigrala z njeno notranjostjo :-))
    Hvala, ker se igraš z nami v CRAFT-alnici ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ker se igraš tudi pri Milk Coffee :-)) Srečno!

      Izbriši
  14. Cestitke za izziv. Voscilnica je zelo lepa in tale angelcke je res tako zelo lusn. Modrina pa resnicno ustvari nebesa.

    OdgovoriIzbriši
  15. Čudovita voščilnica, tale Angelček je tako lep, krasnoi si ga vkombinirala v ozadje in lepo okrasila in obdelala tudi notranjost. Napis seveda slovenski pa krasno zaokroža simoliko izdelka.
    Hvala, da si z nami in srečno pri 109. izzivu Craft-alnice.
    Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  16. WOW - your card is very beautiful!!! It looks so soft, I love it!!! Thanks for joining us at Bearly Mine Design!!! hugs, ANDREA

    OdgovoriIzbriši
  17. Gorgeous card. Thanks for sharing it with us this week at Crafty Catz. Naomi x

    OdgovoriIzbriši
  18. Lovely card and so simple a great style. Jacqui DT for Bearly Mine

    OdgovoriIzbriši
  19. A beautiful card and lovely layout!
    Thanks for joining us in our Anything Goes Challenge at Artbymiran and good luck!

    OdgovoriIzbriši
  20. Fabulous card! Thanks for joining us at Crafts 4 Eternity this week hugs x

    OdgovoriIzbriši
  21. Your little angel diecut is just so sweet. Love the pretty paper and overall design

    Thanks for joining in with our monochrome challenge

    Lin
    ABC

    OdgovoriIzbriši
  22. Jana, sem zelo vesela, da si si tudi ti privoščila angelčka, prekrasno voščilnico si ustvarila z njim, resnično prav nebeško! Fino je biti navdih za take lepe izdelke :) Uživaj(te) v vikendu!

    OdgovoriIzbriši
  23. A very beautiful card, I love the image and die cuts you've used. Thank you for joining us at BMD, good luck xoxoxo

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar! Z veseljem ga preberem. Želim ti lep dan še naprej, Jana
Thank you for your comment! I read it with pleasure. Have a nice day, Jana