ponedeljek, 9. junij 2014

Poročna voščilnica v sivem

Na željo naročnice je nastala poročna voščilnica v sivem. Še nikoli nisem delala izdelka v sivi barvi in me je bilo kar malo strah kako bo vse skupaj izpadlo.




Ker mi je na začetku izdelek deloval zelo monotono, sem na zgornji in spodnji rob dodala belo borduro, ki v bistvu ponazarjajo valove in nebo.


Šablonico laboda sem uporabila kar trikrat. In sicer prvič na sivi osnovi, da je nastal negativ, nato pa sem dodala bel pozitiv laboda in rdeč pozitiv srčka. 


Rdečo barvo sem uporabila tudi v napisu "čestitke", katerega pa ustvarjalke zelo pridno uporabljate. Tinin najlepši par ima krasne šablonice in štampiljke. Draga Tina z veseljem "pripopam" sivo voščilnico v tvojo galerijo meseca.


Tisti/e, ki redno spremljate moj blog veste, da ponavadi okrasim tudi notranjost. 


Zaljubljeni parček se ponovi tudi na denarnem žepku - spet v negativu in pozitivu. Na žepek sem dodala tudi poročna prstana.


Posvetilu sem dodala srčke, ki simbolizirajo ljubezen. 

Ker so tudi na Koroškem poroke na vrhuncu, vam v naslednjih dneh pokažem še nekaj izdelkov.

Na tej objavi se Marini iz Mavelu-ja še enkrat zahvaljujem, ker me je v mesecu juliju prijazno povabila kot gostjo njenega ustvarjalnega tima. 

Izziv:







23 komentarjev:

  1. Čudovita je, sploh uporabljene nožke si krasni skombinirala
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Čeprav v sivi barvi je nastal čudovit eleganten izdelek . čao

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna je tudi ta in zelo lepo robno štanco imaš! O njeni notranjosti ne bi izgubljala besed, ker je čudovita :-))
    Hvala, ker se igraš z nami v CRAFT-alnici ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo mi je všeč.
    Hvala, ker si se nam pridružila na 109. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Čeprav niso tipične poročne barve, pa je voščilnica krasna.

    OdgovoriIzbriši
  6. Predivna je. Mada je siva ,krasno si razbila monotoniju.Jako lijepo.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  7. Jana, tvoja voščilnica mi je krasna. Sivo barvo si uporabila na čudovit način...Pa vse se toko lepo ujema med seboj...in notranjost...vse skupaj en velik OOOOOoooo! Hvala, ker je na njej tudi Najlepši par :-).

    OdgovoriIzbriši
  8. Jana, všeč so mi tvoji "valovi". Delujejo pravljično na krasni voščilnici.

    OdgovoriIzbriši
  9. This is really beautiful!
    Thanks so much
    Chrissie
    "Less is More"

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovito voščilnico si ustvarila, včasih nam sprva kakšna barva ne sede, naročniku pa, saj je njegova ciljna. Krasno si skombinirala vse skupaj, vključno z notranjostjo je vse skupaj popolna celota. LP:)

    OdgovoriIzbriši
  11. uuau prelepa, rdeč srček da piko na i.

    OdgovoriIzbriši
  12. Wow you have been busy and a beautiful set of creations you've shared.
    Beautiful die-cuts and arrangement
    Thanks for sharing
    Sarah
    Less is More

    OdgovoriIzbriši
  13. Jana, tole si pa tako čudovito naredila! Sivino si super popestrila z belo in kanček rdeče da piko na i :). Notranjost pa tako kot vedno dodelana v nulo :). En noro vroč pozdravček na Koroško od mene za tebe :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. oooo Nejika hvala za pozdravčke...in seveda ti jih pošiljam nazaj ;))

      Izbriši
  14. Kdor zna, zna tudi v sivi barvi izdelati krasno voščilnico :-)) Zelo mi je všeč. Zaljubljena laboda sta krasen motiv. Notranjost pa je, kot smo pri tebi navajeni, dodelana v nulo!

    OdgovoriIzbriši
  15. Oooooo, zelo si se potrudila. Tudi v sivi barvi je zelo lepo izpadlo.
    Hvala in srečno pri Craft-alnici. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  16. This is so gorgeous Jana. I love the die cut borders. So happy you joined us at Less Is More this week. -Lisa Lara (LIM Guest Designer)

    OdgovoriIzbriši
  17. Jana how stylish and pretty!
    Thank for for joining us at Less is More this week
    Anne
    LIM Designer

    OdgovoriIzbriši
  18. Krasno si se znasla s sivo barvo in v kombinaciji z rdeco in belo je re super. Zelo lep izdelek.

    OdgovoriIzbriši
  19. Such a beautiful project. Love the song choice. Thank you for joining us over at Crafty Catz. Hugs Nina

    OdgovoriIzbriši
  20. Čudovito ti je uspelo Jana, beli robovi so razbili monotonost sivega ozadja, rdeč srček in napis pa vse skupaj poživita. Zelo mi je všeč, kako si prilepila laboda! Pozdravček na Koroško, Maja

    OdgovoriIzbriši
  21. A fantastic card love how you have used the dies. Thank you for joining our challenge this week at Crafting from the heart.
    Hugs
    Fiona dt/blog co-owner x

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar! Z veseljem ga preberem. Želim ti lep dan še naprej, Jana
Thank you for your comment! I read it with pleasure. Have a nice day, Jana