sobota, 22. marec 2014

Vabila za sveto birmo

Nastala so nova vabila za sveto birmo, v treh kolekcijah. 

Ko človek odrašča, je potrebno vero utrditi. To naredimo pri sveti birmi. Z birmo postanemo polnoletni kristjani in odgovorni drug za drugega. 



Prva kolekcija je v beli osnovi z zelenim prtičkom, golobom in vrtnicam. Deluje zelo elegantno in umirjeno. 

Golob na vseh treh kolekcijah predstavlja Svetega Duha. Simboli Svetega Duha so različni: živa voda, maziljenje s krizmenim oljem, ogenj, temen ali svetal oblak, polaganje rok in golob.



Notranjost vabila


Druga kolekcija je v peščenih tonih z zelenim pridihom.


Sveti duh nas pri birmi utrdi v veri, da velikodušno živimo svoje krščansko življenje, kjer imamo tudi pravice in dolžnosti.  Da nas lahko Sveti Duh pri birmi potrdi, moramo v veri dozoreti.



Notranjost vabila


In še tretja kolekcija. Ta je v osnovi modra z bež okroglim izrezom.  


Darovi Svetega Duha so: dar modrosti, dar umnosti, dar sveta, dar moči, dar vednosti, dar pobožnosti in dar strahu božjega. Te darove prejmemo pri birmi. 


Notranjost vabila



Zakaj si birmanici izberete botra? Boter je tisti človek, ki vas z besedo in zgledom navaja na krščansko življenje - pa ne samo krščansko, ampak življenje nasploh. In tako kot starši, je tudi boter pomembna oseba v vašem življenju. 


 


 In ker dva vabila vsebujeta cvetje (belo in modro) ter embosiranje (modro) prijavljam voščilnici na naslednje izzive:




















19 komentarjev:

  1. Krasni obe, zelena za odtenek malo bolj. čao

    OdgovoriIzbriši
  2. Vse tri kolekcije so zelo lepe. Za malenkost, ampak res samo za malenkost, pa izstopa drugo vabilo :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivne su pozivnice. Druga mi je posebno lijepa.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi meni osebno je najlepše drugo vabilo, potem pa sledi belo. Z modrim nisem najbolj zadovoljna - bom morala barve zamenjat :), čeprav je nekaj posebnega.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ma meni so všečne vse tri kombinacije. Modra odstopa od klasike ostala dva pa sta bolj umirjena verzija. Z versko tematiko se jaz zelo nerada spopadam, ker nikoli ne vem kdaj je preveč oz dovolj... Tebi pa je tale kolekcija fenomenalno uspela in dobitniki bodo zelo zadovljini :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Te kombinacije z zeleno so mi se posebej lepe. Tako elegantno izpadejo.

    OdgovoriIzbriši
  7. Vse tri so zelo lepe, najbolj pa mi je všeč druga varianta.

    OdgovoriIzbriši
  8. Lepo kolekcijo si pripravila. Kombinacija z zeleno mi je ful všeč.

    Hvala, ker se igraš z nami tudi na Izazovi i sladkiši ta teden.

    OdgovoriIzbriši
  9. Lepe, prvi dve sta mi pa še posebej lepi. Mi delujeta bolj umirjeno, čeprav jima zelena barva, da svežino.

    OdgovoriIzbriši
  10. Vabila so zelo lepa. Še posebej mi je všeč drugo.
    Hvala, ker si se nam pridružila na 104. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  11. Modro je nekaj posebnega po obliki, ampak obe zeleni sta mi še posebej lepi. Veš kaj me zanima, a kupiš bele čipkaste prtičke in jih pobaravaš na zeleno? Z distressi, predvidevam :) Zelo so lepi!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Majči točno tako :)...bele pobarvam z blazinicami...:)

      Izbriši
  12. Draga moja, čudovite so VSE tako, da človek ostane brez besed. Ne vem kje najdeš še toliko časa da še vse to narediš zraven otrok in vsega dela,ki ga imaš doma.Rada te imam Mama

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ooooo...mamčika to pa si me presenetila...hvala za čudovit komentar...sem dobila kar solzne oči :))...Tudi jaz te imam zelooo rada...tvoja Jana

      Izbriši
  13. Zelo lepa vabila, meni se najbolj dopade drugo v peščeni in zeleni kombinaciji, a sta ji druga dva takoj za petami.
    Hvala, da jih deliš z nami v Craft-alnici : Lili

    OdgovoriIzbriši
  14. Prav vse so čudovite! Težka izbira :-))
    Hvala, ker se igraš z nami v CRAFT-alnici ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. In hvala ker se igraš tudi pri "Izazovih i Slatkiših" :-))

      Izbriši
  15. Mi je prav žal, da sem šele na povezavi pri Hiški iz papirja prišla do vpogleda tako krasnih vabil. Res so lepa, domiselna in barvno zelo simpatična. Zelena je nepričakovana ampak krasna:)) - LP

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar! Z veseljem ga preberem. Želim ti lep dan še naprej, Jana
Thank you for your comment! I read it with pleasure. Have a nice day, Jana