sobota, 15. marec 2014

Mama

Veliko lepega je povedano o mamah. O njih so napisane knjige, veliko pesmi zapetih in veliko mam naslikanih. Ko nam je hudo, jih v mislih kličemo in spomnimo se na njih, ko smo srečni.


Mama je moja najboljša prijateljica. Z njo delim svoje uspehe, saj me je naučila kako se živi in kako se dela. Verjetno sem jo tudi kdaj razočarala, ampak želela sem, da bi bilo vse le dobro.


Pomagala mi je spoznavati svet, takšen kot ga živimo. Za uspehe se lahko zahvalim mami, ki mi je vedno stala ob strani. Lažje premagujem težave, ker me je naučila strpnosti in zagnanosti. Mami sem hvaležna za mnogo stvari, a najbolj za življenje.



Otroci si ne moremo izbirati staršev, pa tudi starši morajo živeti z otroci kakršni pač so. Čeprav sem stara že 40 let, mamo še vedno vprašam za nasvet in me je pripravljena poslušati, razumeti in spodbujati.


Hvaležna sem, ker je sprejela mojega moža in ima rada najine otroke.


Mama...hvala, ker si.


In še ena za vse nas:

Vsaka mama je prava mama,
dana za srečo in na veselje.
Prava. In ena sama.
Za vse življenje.
(Tone Pavček)





Izziv:
















24 komentarjev:

  1. Kaj je luškana in prav posebna saj je za mamo :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Čuteč poklon mami. Iz zapisanega zvemo, da sta obe globoko povezani z 'vezmi' spoštovanja, prijateljstva ... Prav tako voščilnica govori o tem, da je tvoja mama super mama.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Res je Helena...zelo sva povezani :)...z leti še bolj :)

      Izbriši
  3. Tako. Pa sedim pred ekranom s solznimi očmi :-) Čudovito si tole zapisala. Zelo lep poklon mami. Voščilnica pa je prekrasna. Res, prav čutiti je, s koliko ljubezni je narejena. Naj vez med vama za vedno ostane tako močna!

    OdgovoriIzbriši
  4. Vrlo lijepu čestitku si napravila za mamu. I vrlo lijepe riječi napisala.Divno je imat poseban ii blizak odnos s mamom..jer ona je uvijek tu.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepo. Izdelek, opis,.... Poznam ta občutek, kot mama in kot hčerka in sem zanj zelo hvaležna. Da bi le bilo teh vezi na svetu več. čao

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita je. In mama bo gotovo vesela. Zelo lepot udi napisano.

    OdgovoriIzbriši
  7. Vau, tole je pa bilo veliko dela, Jana
    ampak se je izplačalo, saj je končni izdelek fantasičen. Zelo lepo si vse skupaj postarala, kot bi bilo zares staro :-))
    Hvala, ker se igraš z nami v CRAFT-alnici in pri "Izazovih i Slatkiših" ... Srečno!
    Pozdravček :-))

    OdgovoriIzbriši
  8. What a beautiful card with those sweet flowers, perfect for our Flower theme at Milk n Coffee this week. Thank you for joining us and I hope you'll come back again. Hugs, Rita DT

    OdgovoriIzbriši
  9. Jana, videti je koliko ljubezni je v tej voščilnici. Krasna je!!! Prav tako, kot je čudovit zapis o vajini vezi! Hvala, ker si se nama pridružila pri izzivu.

    OdgovoriIzbriši
  10. Kako lepo si ji tole naredila. Tako zunanjost kot notranjost sta cudoviti in bogati. Tudi zapis je lep.

    OdgovoriIzbriši
  11. Jana, kako lepo si zapisala, prav ganilo me je... kot bi opisovala mene in mojo mami! :)
    Mame s(m)o zakon, a ne? ;) Čudovita voščilnica!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja Maja...mame smo res zakon! In ker nisem mogla dočakat do materinskega dneva, sem ji kar danes osebno dostavila voščilnico in sebe (na kavico)...To je bila presenečena nad "darilom" :)

      Izbriši
    2. To je bilo najboljše darilo! :)

      Izbriši
  12. Čudovita je
    in tako lep poklon vsem mamam in mamicam
    pozdravček Tamara

    OdgovoriIzbriši
  13. Joj kako lepo si to napisala... Ustvarila si krasno voščilnico za mamo <3.

    OdgovoriIzbriši
  14. Čudovita voščilnica.
    Hvala, ker si se nam pridružila na 103. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  15. Lovely card.

    Thanks for sharing at Charisma and Sweet Stampin this week.

    Susan

    OdgovoriIzbriši
  16. Popolna vintažka, krasno si jo okrasila in pospremila s čudovitim besedilom.
    Hvala, da jo deliš z nami v Craft-alnici; LIli

    OdgovoriIzbriši
  17. Beautiful card, love all the detail!
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  18. Beautiful card, love all the die cuts. Thankyou for joining us at That Craft Place. Good Luck and hope to see you again soon.
    hugs Amanda

    OdgovoriIzbriši
  19. Very beautiful card! Love the vintage look and all the great details. Thanks for playing in the flower challenge at scrapping4funchallenges. :D

    OdgovoriIzbriši
  20. I love all the layers and texture! Thank you for playing along at Milk Coffee this challenge. Sammy-x

    OdgovoriIzbriši
  21. Beautiful, I love the hint of red in the photo and the whole vintage feel x Thanks for joining us over at MilkCoffee Challenge. Good luck, Hugs Samantha K xx

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar! Z veseljem ga preberem. Želim ti lep dan še naprej, Jana
Thank you for your comment! I read it with pleasure. Have a nice day, Jana