nedelja, 16. marec 2014

Gospodična

Le kam se odpravlja mična gospodična s senčnikom? Morda gre na sprehod po grajskem parku ali pa k prijateljici na popoldanski čaj?


Lahko, da bo obiskala mamo s katero bosta šli v rožni gaj, kjer raste ogromno vrtnic: bele, roza, rdeče?


Zakaj pa je poleg mične gospodične priloženo še pisemce? Morda pa sploh ne gre na potep po parku ali rožnem gaju...Je to pismo za prijateljico, mamo, sestro...ali celo moža, ki je na fronti? Hmmmm...lahko je tudi ljubezensko pismo ljubimcu?



Na voščilnici je lahko tudi moja priljubljena Jane Austen, ki je ena izmed največjih angleških pisateljic. Z veseljem sem prebrala Prevzetnost in pristranost, Razsodnost in rahločutnost in Emmo. Meni osebno je bila pisateljica zelo všeč, čeprav je težko berljiva. Če še niste pokukali med njene romane (napisala jih je 6), vam jo toplo priporočam.


Prišepnem vam na uho, da je pisala o družbenem položaju žensk in o ljubezni. 


Hhhhmmm...morda pa je le Jane, ki piše ljubezensko pismo ali nov roman?





Izziv:












28 komentarjev:

  1. Elegantna, skrivnostna, izzivalna ... je ta tvoja dama, ni kaj. Voščilnica pa prekrasna, zunanjost in notranjost. čao

    OdgovoriIzbriši
  2. Po moje je pismo namenjeno ljubimcu :-)) Tudi, če ne bi napisala, bi vedela, da je nekje v ozadju Jane Austen :-) Krasno romantično voščilnico si ustvarila. Zelo mi je všeč vintage pridih. Pa tudi mična gospodična s senčnikom.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovito elegantna je. Jane Austen je pa zakon. Če je knjiga "pretežka", pa priporočam tudi filme, posnete po njenih romanih. Hmmm...

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi ta je zelo lepa ...
    Hvala, ker se igraš z nami v CRAFT-alnici in pri "Izazovih i Slatkiših" ... Srečno!
    Pozdravček :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. Skrivnostna gospodična prav paše k J.A. romanom. Super zadeta tematika in fenomenalna izvedba! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Beautiful, love the colours and elegant looks. Thank you for sharing your card in Charisma Cards, good luck.

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako je predivna ova čestitka.Unutra su me se posebno dojmila mala pera..baš super izgledaju.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  8. What a beautiful card with those sweet flowers, perfect for our Flower theme at Milk n Coffee this week. Thank you for joining us and I hope you'll come back again. Hugs, Rita DT

    OdgovoriIzbriši
  9. Domišljiji si dala prosto pot: v besedah in voščilnici.
    Oboje je čudovito.

    OdgovoriIzbriši
  10. Kako romanticno, zasanjeno in lepo je tole. Jane Austin je tudi mene ze velikokrat inspirirala in njeni filmi in nadaljevanka Prevzetnost in pristranost se pri meni obrnejo vsako leto znova :) Tudi knjige sem ze vse veckrat prebrala in koncno so pred casom prevedli se nekaj njenih knjig. Prej sta v prevodu obstajali samo Emma in Prevzetnost in pristranost. Sem poskusila brati tudi v angleskem jeziku, pa je precej zahtevna anglescina.

    OdgovoriIzbriši
  11. Takoj, ko sem jo videla s tistim pismom sem pomislila, da gre na skriven zmenek ;)
    Lepo si okrasila tudi notranjost, zelo všečno.

    OdgovoriIzbriši
  12. Kako krasna je! Všeč so mi vse plasti, sestavljane tako elegantno in prefinjeno...in barve so mi čudovite. Hvala, ker si se nama pridružila.

    OdgovoriIzbriši
  13. Vidim, da si imela veliko ustvarjalnega navdiha med vikendom, mi smo brkljali po vrtu in se malo potepali, pa je zmanjkalo časa za ustvarjanje ... Čudovita je tale gospodična, ki hiti na skrivni zmenek!

    OdgovoriIzbriši
  14. Luštna je in tako romantična. Knjige sem brala v mojih srednješolskih časih, film pa gledala pred kratkim ;-) Vedno znova in znova bi gledala filme Jane Austen :-)

    OdgovoriIzbriši
  15. Skrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  16. Krasna mična gospodična,
    zagotovo se ji nekaj posebnega dogaja
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  17. Čudovita je! Všeč mi je mična gospodična :). Lepo si izdelala tudi notranjost.

    OdgovoriIzbriši
  18. Zelo romantično in lepo.
    Hvala, ker si se nam pridružila na 103. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  19. A beautiful and very striking card! The love letter is a great touch. Thanks for joining our Mother's Day or Special lady challenge at Sweet Stampin’ this week and good luck, Love Jacky x

    OdgovoriIzbriši
  20. Čudovita, prelepo izdelana zunaj in znotraj.
    Hvala, da jo deliš z nami v Craft-aolnici: Lili

    OdgovoriIzbriši
  21. What a beautiful Vintage card,
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges!
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com
    P.S I would like to follow your blog, but I do not see anything where I can follow!

    OdgovoriIzbriši
  22. Your card is beautiful inside and out!

    Thank you for participating in this week's Sweet Stampin' Challenge!

    OdgovoriIzbriši
  23. What an elegant card. Thanks for joining in at Crafting From The Heart.
    Cheers Nicole DT

    OdgovoriIzbriši
  24. Another beautiful card! Love the flowers and ribbon. Thanks again for playing in the flower challenge at scrapping4funchallenges. :D

    OdgovoriIzbriši
  25. So lovely and elegant! Thank you for playing along at Milk Coffee this challenge. Sammy-x

    OdgovoriIzbriši
  26. So elegant and classic. Using the silhouette shape has made a striking centre piece x Thanks for joining us over at MilkCoffee Challenge. Good luck, Hugs Samantha K xx

    OdgovoriIzbriši
  27. Thank you for joining http://storytellernorge.blogspot.no/ challeng.
    Nice card :)
    Hope you join us again. Remember to use a Storytellerproduct on you card.

    Susanne
    DT Storyteller

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar! Z veseljem ga preberem. Želim ti lep dan še naprej, Jana
Thank you for your comment! I read it with pleasure. Have a nice day, Jana