ponedeljek, 24. marec 2014

Vabila za sveto birmo #2.

Nadenj je prišel Sveti Duh
v telesni podobi kakor golob;
in iz nebes se je začul glas:
ti si moj ljubljeni sin,
nad teboj imam veselje.
41. Lk 3, 22


Med vikendom sem bila spet pridna in nastali sta še dve kolekciji Vabil za birmo.

Prva je osrednji motiv knjiga, ki ponazarja Sveto pismo.



Sveto pismo sem postavila na prtiček, ki sem ga pobarvala zeleno. Motiv je narejen iz šablone, ki sem ga kupila pri Marini Mavelu. Robove knjigice sem osenčila.



Druga kolekcija je v peščeni barvi, narejena kot žepek. Rob žepka sem naredila kot borduro - čipko.V žepek vstavimo vabilo. Na žepku je osrednji motiv golob, ki ponazarja Svetega Duha.


Tudi to rezalno šablono goloba sem nabavila pri Marini Mavelu



Vabilo pa izgleda tako, ki ga seveda po željah naročnika spremenim. 


Vesela bom vsakega vašega komentarja in vam želim prijeten teden.



























11 komentarjev:

  1. Zelo lepa vabila. Všeč so mi barve in sploh vse.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super barvne kombinacije in simbolika. Zelo si se potrudila tudi s to kolekcijo :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj Jana, kako si pridna, sem čisto zadaj ostala! :)) Zelo zelo so mi všeč tvoja vabila, čudovita kombinacija barv in motivov! Tudi sama sem zadnjič naredila eno voščilnico za birmo s temle golobom, pa je še nisem uspela objaviti :) Pozdravček na Koroško, Maja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja Maja.. saj tudi jaz komaj zdrzim v sončnem vrememu v mojem ustvarjalnem kotičku. Sploh ne vem kaj bo, ko se bo začelo delo na vrtu...in to veeeliiiko dela :) Hvala za pozdravčke :) in seveda lepe pozdrave nazaj...Jana

      Izbriši
  4. Obe sta s svojo simboliko čudoviti birmski voščilnici. Všeč mi je tudi barvna kombinacija.

    OdgovoriIzbriši
  5. Kratko in jedrnato - krasni sta obe. čao

    OdgovoriIzbriši
  6. Knjigica je krasen motiv, ideja z žepkom pa vrhunska :-) Tokrat gre moj glas spodnjemu vabilu. Všeč mi je preprosta barvna kombinacija pri obeh variantah. Zeleni detajli delujejo zelo elegantno. Pridna si, koliko vsega lepega ustvariš!

    OdgovoriIzbriši
  7. Predivne su ti ove pozivnice. Sviđaju mi se boje.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  8. Tudi ti dve varianti sta zelo lepi.

    OdgovoriIzbriši
  9. So lovely. I love the color of your doily. It is so striking.

    Thanks for joining us at Crafts 4 Eternity.

    Mari

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar! Z veseljem ga preberem. Želim ti lep dan še naprej, Jana
Thank you for your comment! I read it with pleasure. Have a nice day, Jana