torek, 27. januar 2015

Vabila za 60. rojstni dan

V današnji objavi bom z vami delila vabila za 60. rojstni dan, ki sem jih naredila že prejšnji teden.


Pripravila sem dva vzorčka in naročnica se je odločila za eko izvedbo. 


Kot glavni motiv sem izbrala Mojčino - Moja darila pleteno rožico, ki sem jih nekaj kosov prejela v bogati nagradici. Tako sem vse barve prilagodila k rožici, ki se krasno dopolnjujejo.


Zgodilo pa se je, da sem na žalost imela premalo rožic. Pisala sem Mojci, ki mi jih je še isti dan nekaj spletla in poslala po pošti. Draga Mojca še enkrat Hvala iz Srca...brez tvoje pomoči mi ne bi uspelo!



Saj me poznate, da moje izdelke spremljaja tudi simbolika. V naravi občudujemo kačje pastirčke zaradi njihove lahkotnosti in elegance. Simbolizirajo moč, energijo, spremembe, ravnovesje, itd.




Vabila so bila namenjena ženi in možu, ki bosta ravno na kulturni praznik praznovala svoj 60. rojstni dan. Za objavo na blogu sem naredila samo začetnici imena - to je bila želja naročnice ;))) 



Kako pa sem preoblikovala vzorček vabila, ki je bil v ponudbi, pa vam pokažem v naslednjih dneh. Želim vam le še lep in ustvarjalen preostanek tedna, Jana

Vabila z veseljem prijavljam na sledeče izzive:

Deep Ocean - # 96. Laces & Pearls
Allsorts Challenge - # 295. Lace and Pearls
Come and Get It - Ribbon and/or Bows
Dream Valley - # 98. Anything Goes
Craft Your Passion - # 246. Always Anything Goes
Lil Patch of Crafty Friends - # 2. Anything Goes
Pile It On - # 53. Hearts and/or Flowers
Ladybug Crafts - January / Say It with Flowers
Crafting From The Heart - # 44. Anything Goes
Scribble and Scrap - # 36. Anything Goes


28 komentarjev:

  1. Res je tole čudovito, sploh ne morem verjeti kako lepo je ;) Mojčine pletene rožice čudovito pašejo zreven in pa lepe barve si izbrala :)
    Lp, Larisa

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepa vabila in Mojčina roža tako lepo paše gor.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepe barve in lepe rožice, lepa vabila.

    OdgovoriIzbriši
  4. Naša Mojca je en takšen srček, ki vedno rada priskoči na pomoč. :-)) Tvoja vabila in Mojčina rožica pa sta zmagovalna kombinacija. Zelo, zelo lepo. :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. "naša", kako mi je všeč ta izraz :), je res oseba da jo iščeš! S skupnimi močmi sta naredili noro dobra vabila. Tvoja izvedba in njene rožice so TOP kombinacija :). Se jih kar ne morem nagledati, kačji pastirji pa dajo piko na i simboliki :).

    OdgovoriIzbriši
  6. Zares lepa vabila in Mojčine rožice jih zares popestrijo. Lp, Maja

    OdgovoriIzbriši
  7. ooo Jana kako čudovita vabila! Kar žarijo v tej rumeni barvi :-)) Krasno si jih sestavila.
    In Mojčina rožica, ma kako je cart! Veš, te kvačkane rožice so mi takooo zelooo všeč, da grem danes na prvo učno uro kvačkanja ... zelo se veselim .-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Ej, punce nehajte, bom še sladkorno bolezen fasala od vsega tega hvaljenja. Me je prav veselilo, da sem lahko ustregla s tako malenkostjo, komot še drugič, samo rečt je treba. Ampak ven je prišla več kot malenkost. Res so huda vabila. Všeč mi je barva, ker rumena kombinacija je dost težka (resnično me je firbec matral, kakšen bo končen izdelek). Rezultat.....več kot odličen. Zdaj bom pa še jaz malo važna. Lepo bodi.

    OdgovoriIzbriši
  9. Vauuu, kakšna vabila. Topla, bogata ... Rožica jim da prav posebno vrednost. Resnično mi je všeč, kako si kombinirala papirčke in kvačkano rožico. Kapo dol - obema!

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasno si tole skombinirala in te kvačkane rožice krasno dopolnijo vse skupaj. Super sta združili moči :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudovito! Prekrasna kombinacija barv, rožica je pa "top".
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  12. Prekrasna vabila! Kako lepo si povezala barve in Mojčina rožica je čisti cukerček, svetovno izgleda. Prelep izdelek je nastal.

    OdgovoriIzbriši
  13. Gorgeous card, love the crocheted flower, and the colour chosen, beautiful work. Thanks for joining us over at Lil Patch of Crafting Friends, wish you luck and hope to see you for C#3.
    ~ Denise ~
    Owner {Lil Patch of Crafty Friends Challenge}
    {Denise's Patch of Creativity}

    OdgovoriIzbriši
  14. Čudovita so! Krasna kombinacija rožice in ostaalih dodatkov!

    Pozdravček, B.

    OdgovoriIzbriši
  15. OH my goodness, these are STUNNING! LOVE the beautiful crocheted flower and I adore the orange and kraft together! HUGS and have a great rest of the week! :) Mynn xx

    OdgovoriIzbriši
  16. Uuauu čudovita, elegantna "naravna". Pa na fajn dan praznujeta ;-)

    OdgovoriIzbriši
  17. These are beautiful invitations. Love the colors. Thank you for joining us at Come And Get It challenge. Bunny DT

    OdgovoriIzbriši
  18. Prekrasna vabila in tele rožice so res mekaj posebnega. : )

    OdgovoriIzbriši
  19. thanks for joining us at Allsorts tracy x

    OdgovoriIzbriši
  20. Very nice creations. Thanks for joining us at Craft Your Passion. Hope to see you again next week. Helena x

    OdgovoriIzbriši
  21. Gorgeous invitations, pretty flowers. Thanks for joining us at the Come And Get It challenge. Barb

    OdgovoriIzbriši
  22. Jana krasna vabila si izdelala. Všeč mi je čisto vse:barve, postavitve, tvoja eko varianta...pikico na i in nekaj posebnega pa so kvačkane rožice. Hvala, da se igraš z nami na Come And Get It challenge. Lp Neva

    OdgovoriIzbriši
  23. Beautiful project. Thank you for joining us over at the Scribble and Scrap Challenge. Good luck.
    xx

    OdgovoriIzbriši
  24. What a lovely project. Thank you for joining us at Crafting From The Heart this time we hope to see you again soon. Tracy DT

    OdgovoriIzbriši
  25. These are beautiful.Love the orange and craft colour combo.Pretty crochet flowers too.
    Thanks for joining us at Craft Your Passion.Hope to see you again next week.
    Lisa x

    OdgovoriIzbriši
  26. Beautiful !!! Thanks for joining us at Craft Your Passion!!! I hope you get to join us again for our next challenge. Agnieszka DT

    OdgovoriIzbriši
  27. A very elegant and beautiful project, this crotchet flower looks amazing. Thank you for joining our 'hearts and / or flowers' challenge at Pile It On and good luck in the draw!
    Hugs,
    Anna xxx

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar! Z veseljem ga preberem. Želim ti lep dan še naprej, Jana
Thank you for your comment! I read it with pleasure. Have a nice day, Jana