sobota, 17. januar 2015

Big GD Challenge

Na Scrapping4fun Challenge bo od danes 17.1. naprej potekal zanimiv izziv oz. tekmovanje: Big GD Challenge. Na tekmovanje smo bile povabljene vse gostje oblikovalske ekipe, vse članice tima (članstvo traja 4 mesece) in vse zmagovalke velike nagradne igre, ki so sodelovale v izzivih v letu 2014. In kot gostja sem sodelovala 3-krat. Rachelle še enkrat hvala za povabilo!

Vesela bom, če se pridružite glasovanju, kjer me najdete pod številko 30GDJana.



Za tokratni izziv sem naredila platno v mešani tehniki - mixed media. Rachelle nam je v sporočilu napisala: "...think out of the box...".


In tako sem vklopila moje sive celice in nastal je prekrasen izdelek po dani postavitvi Scrapping4Fun.


Na platno velikosti 20 x 20 cm sem nalepila na kose raztrgan in zmečkan papir, svetlo modre barve, gramature 180. Ko se je lepilo posušilo, sem ozadje pobarvala (nanašala sem z gobico) z modro tempero barvo.


S strukturno pasto in štampiljko sem naredila velike bele pike. Tudi krogi na levi strani upodabljajo pikice, katere pa sem oblikovala s 3D linerjem. Tega sem uporabila tudi na drevesnih listih in gnezdu.


Za ozek papirnat pas sem tokrat izbrala mrežast trak. Čeprav na skici ni dodatnih motivov, pa sem se vseeno odločila in izbrala štampiljko vrane in kačjega pastirja. 


Če vrana simbolizira svobodo spremembe, prinaša duhovno moč in energijo kreacije, pa kačji pastir simbolizira moč življenja, upanje in ljubezen. 









28 komentarjev:

  1. Oh, oh, oh,.... Čudovito!!!! Čestitke. Imaš moj glas :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooo, prelepa narava, taka lepa zimska pravljica:))
    Pozdrav, Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepo! Ja, meni je tvoja narava v malem všeč.
    Nisem ravno ljubiteljica vran, ker mi na vrtu naredijo pravi kažin ;) V tvoji kreaciji pa je fenomenalna .
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita narava v malem, krasen izdelek. Naj čestitam tudi tebi (Jerneji sem ravnokar). Ženske v tujini imajo okus... Kot sem zapisala že pri Ne-Ji....ker lahko glasuješ samo 2x, sem dala vsaki en glas...., če bi lahko več, bi jih dala vsaki 100. Ampak pravila so pravila. Srečno obema. čao

    OdgovoriIzbriši
  5. Thank you for your lovely entry.
    Good luck
    Hugs
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Jana ni, kaj zopet si me sezula s svojo izvirno fenomenalnostjo :)! Tvoja narava v malem je prčudovita in v meni zelooo domačih barvah.

    OdgovoriIzbriši
  7. Tvoje platno je čudovito. Modra sicer ni moja naj barva, ampak tale je tako zelo lepa. Krasno si izdelala vse podrobnosti. Čestitke in veliko sreče, grem še glasovat. Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Jana, tvoje platno v mešani tehniki je čudovito. Všeč mi je simbolika, ki si jo dodala z vrano in kačjimi pastirji. tako, sedaj grem pa glasovat. .-))

    OdgovoriIzbriši
  9. Uau, zelo lepo, ta izbrana modra za osnovo mi je zelo všeč, postavitve in motivi pa prav tako, odlično, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo lepa slika. Všeč mi je, da si iozbrala modro, deluje tako nadzemsko, vilinsko. Kot avatar :) Všečkam in grem glasovat zate.

    OdgovoriIzbriši
  11. Super ti gre ta tehnika in lepo si skombinirala vse dodatke, da je slika krasna na pogled.

    OdgovoriIzbriši
  12. Ajej Jana kako je pa to lepo ... definitivno dobiš moj glas :-))
    Zelo lepo sliko v mešani tehniki si naredila in se super držala dane slikce!

    OdgovoriIzbriši
  13. Jana, prekrasna slika. Sem že glasovala zate.

    OdgovoriIzbriši
  14. Evo, sem odglasovala, saj mi je tole tvoje platno zelo všeč. Držim pesti.

    OdgovoriIzbriši
  15. Joj Jana kako pa je to lepo....do potankosti sem si ogledala celo platno in se zelo raznežila ob gnezdu z jajčki :-)). Takoj grem glasovat. Lp Neva

    OdgovoriIzbriši
  16. Super ti je uspelo :-)
    Lp Danii

    OdgovoriIzbriši
  17. Love the colors you used for the canvas. Thanks for playing in Anything But A Card

    OdgovoriIzbriši
  18. Beautiful, love the colors you used. Thank you for joining us at Dream Valley Challenges, good luck!!! Amy DT

    OdgovoriIzbriši
  19. Wow this is awesome and so very beautiful the texture looks wonderful it makes you want to reach out and touch it, superb colours and design, thank you for sharing this with us at Lil Patch of Crafty Friends
    hugs
    lorraine x

    OdgovoriIzbriši
  20. Such a fab project, love your colours and the design is smashing. Thanks so much for
    playing this time at Lil Patch of Crafty Friends. Good luck and hope to see you again soon. Andree (DT)

    OdgovoriIzbriši
  21. Oooh! I love it. The flowers are beautiful and I love the way you created the textures. Thanks for joining us at Alphabet Challenges.

    OdgovoriIzbriši
  22. Gorgeous - a really elegant creation.

    Thanks for joining us at the Alphabet Challenge.

    Helen N x

    OdgovoriIzbriši
  23. Lovely job, the colors and textures are wonderful. I am guessing that the eggs represent the "New Life" that is part of our challenge at Anything But a Card. Thank you for joining our challenge.

    OdgovoriIzbriši
  24. Yes indeed the tiny eggs are a perfect representation of new beginnings. The blue of your canvas is lovely. Thank you for joining in at Anything But A Card this month.

    OdgovoriIzbriši
  25. Beautiful project:) Thanks for joining us Dream Valley Challenge

    OdgovoriIzbriši
  26. Gorgeous, love all the different mediums you've used here. Thank you for joining us at Lil’ Patch of Crafty Friends this Challenge and Good Luck. We sure hope you join us again.

    Amy- DT Lil’ Patch of Crafty Friends Challenge
    {Lil Cutie Creations}

    OdgovoriIzbriši
  27. Absolutely love your creation, all the different textures and love that shade of blue. Congratulations on being selected as our 1st Prize winner for C#2 over at Lil Patch of Crafty Friends. We hope to see you enter again for C#3.
    ~ Denise ~
    Owner {Lil Patch of Crafty Friends Challenge}
    {Denise's Patch of Creativity}

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar! Z veseljem ga preberem. Želim ti lep dan še naprej, Jana
Thank you for your comment! I read it with pleasure. Have a nice day, Jana