torek, 6. januar 2015

Bonbonček za 1. rojstni dan

Pozdravljeni!

Janin ustvarjalni vrt bo čez 14 dni t.j. 21. januarja praznoval 1. rojstni dan. Vabim vas, da se mi pridružite pri drugem sladkem bonbočku, kjer bomo upihnili tudi prvo svečko.



julijskem bonbončku je bila nagradica zelooo bogata in je ostala presenečenje do konca žreba. Tudi tokrat bosta nagradici presenečenje! Jaaaaaa...prav ste slišali....uuuuppppssss....prebrali ;))) Na-gra-di-ci boooostaaaaa dve! Pa saj sem obljubila :))))

Res sem še zelo mlada med blogarkami, ampak moja ustvarjalna pot se je začela zelo zgodaj. Kdaj in kako si lahko preberete na Kreativnem blog hopu. 

V tem kratkem letu se mi je pridružilo 56 spremljevalcev na blogu in 686 na Facebook-u Janin ustvarjalni vrt. Napisala sem 104 objave, pustili ste 2370 komentarjev in moj vrtiček obiskali 26.078 krat. Izdelki so se kar 47-krat uvrstili med TOP3 ali zmagovalce ;))) in kot kreativno gostjo so me 6-krat povabili med "svoje vrste" 
(3-krat Mavelu v juliju in 3-krat Scrapping4fun Challenges).

Prav vsakega vašega obiska in komentarja sem iz srca vesela ;))) Čeprav moji izdelki nastajajo večinoma po naročilu, pa ste prav ve drage moje ustvarjalke in spremljevalci tisti, ki mi vlivate moč, pogum, ljubezen...

In še zadnja beseda o bonbončku - tudi tokrat imam 3 želje:

1. da pod to objavo oddaš svoj komentar in si tako v žrebu 
2. da na svoj blog objaviš zgornjo sovico z mojim linkom
3. vesela bom, če postaneš moj novi/a spremljevalec/ka (na blogu ali FB) 

To objavo lahko komentirate do 20.1. do polnoči. Bonbončka bom izžrebala 21.1.2015. 


Praznujte z menoj!

32 komentarjev:

  1. Čestitke za vse te dosežke, taki rezultati mi dajo zagona in novih moči, v upanju, da bom nekoč tudi sama dosegla rezultate. Slikica je na mojem blogu, sovica se prav lepo poda povsod :) želim ti še veliko uspehov. lp maja

    OdgovoriIzbriši
  2. Jana česttike tebi za vse čudovite dosežke in seveda tudi tvojemu blogu za prvi rojsnti dan :)!. Z veseljem pokukam k tebi in si pasem očke, saj so tvoji izdelki vedno dodelani v nulo in z zelo osebno noto. Tvoj prvi bonbonček je bil res pravo in zelo bogato presenečenje, saj sem ponosna lastnica in ga s pridom uporabljam. Želim ti še en kup objav, zmag na izzivih, hkrati pa ostani taka dušuica in ustvarjaj še naprej s srcem :).

    LP
    Jerneja

    OdgovoriIzbriši
  3. Jana, najprej čestitke za 1. rojstni dan bloga, za vse objave, nagrade in ostale dosežke. Pa saj ni čudno, ko pa si tako ustvarjalna in vsestranska. Rada pokukam na tvoj blog in bom tudi še v naprej. Želim ti še velikoooo ustvarjalnih idej in dosežkov. Seveda pa se grebem tudi za nagradico. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Ojla Jana:), vse čestitke za 1. roj. dan in seveda za vse tvoje dosežke in presežke. Moram priznati, da sem mislila, da si v tem svetu že "stara mačkica", saj je vse tako lepo narejeno. Še naprej veliko ustvarjalnega navdiha in kaj še?- pofočkam se za nagradico. Lep pozdrav, Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čestitke za rojstni dan in blogarske dosežke. Z veseljem pokukam k tebi in tudi sodelujem za nagrado ;-) Obožujem presenečenja ;-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Jana čestitke za prvi rojstni dan tvojega Ustvarjalnega vrta in čestitke za vsa priznanja, ki si jih za svoja dela dobila na natečajih. :-) Želim ti še veliko užitkov pri ustvarjanju in se pridno postavljam v vrsto za bonbonček presenečenja. :-))

    OdgovoriIzbriši
  7. Da imaš toliko priznanj se ne čudim, ker izdelki so taki, kot da ustvarjaš že 50 let in ne da boš pihala eno svečko. Vse naj naj in še na veliko ustvarjalnih let in veliko izdelkov . Z veseljem se podpišem pod tvoj blog. Tvoja sovica pa že krasi moje strani. čao

    OdgovoriIzbriši
  8. Jana, cestitke za tvojo prvo svecko. Jaz sem bila v praznicnem casu bolj lena glede ogledovanja blogov in vidim, da si kar nekaj stvari objavila. Sem zdaj nadoknadila in sem navdusena, kar vidim. Tvoji izdelki so vedno posebni in prepoznavni. Naj tako ostane se naprej in vse dobro ti zelim v novem letu. In se na veliko objav, novih spremljevalcev in obletnic.

    OdgovoriIzbriši
  9. Čestitke za prvi rojstni dan bloga in za vse dosežke. Rada pokukam v tvoj vrt, kjer so tvoji izdelki prava paša za oči. Želim ti še veliko uspeha in ustvarjalnega navdiha.

    OdgovoriIzbriši
  10. Že v naprej čestitke za prvo svečko, tvoja sovica že krasi moj blog. Pozdravček! M.

    OdgovoriIzbriši
  11. Čestitke in na še veliko lepih izdelkov in objav. Čin-čin :-)

    OdgovoriIzbriši
  12. Čestitke za 1.obletnico, čeprav imam-a občutek da si več časa z nami ;) Želima ti še veliko tako čudovitih in posebnih izdelkov in objav ;)

    OdgovoriIzbriši
  13. Čestitke za prvi rojstni dan, čeprav ne komentiram, redno spremljam objave in prekrasne izdelke iz tega vrta :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Čestitke ob prvi svečki in tudi za vsa priznanja :-)). Sovico še prilepim in za bombonček se postavim v vrsto.

    OdgovoriIzbriši
  15. Jana, čestitke za prvo leto in še na mnoga, mnoga. Naj te veselje pri ustvarjanju ne zapusti in naj se krog ustvarjalk samo širi.

    OdgovoriIzbriši
  16. Draga Jana, še jaz se pridružujem čestitkam ob upihnjeni prvi svečki bloganja in na bogato ustvarjalno pot, polno biserčkov, ki jih puščaš za sabo, kot svojo ustvarjalno sled. Vse pohvale za vse dosežke in presežke, naj jih bo še in še več, da bodo bogatili tebe in nas, ki te z res z veseljem spremljamo. Pa veselo praznuj:)) LP:)

    OdgovoriIzbriši
  17. Čestitke za prvo svečko. Zelo rada zavijem k tebi, ker ustvarjaš resnično izjemne izdelke. Tvoja sovica že krasi moj blog :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Jana, iskrene čestitke ob 1. rojstnem dnevu tvojega bologa in ob vse dosežkih, ki si jih dosegla v tako kratkem času. Sem mislila, da si v ustvarjalnih vodah že mnogo dlje, saj so tvoji izdelki tako dovršeni in inovativni. Zelo rada se sprehodim po tvojem vrtičku in občudujem tvoje mojstrovine.
    Lp, Valerija

    OdgovoriIzbriši
  19. Jana, čestitke ob 1. obletnici bloga in zavidljivi statistiki ;) Ni čudno da nagrade pobiraš kot po tekočem traku - vedno kadar pokukam na tvoj blog me pričaka nova čudovita stvaritev.
    Veliko ustvarjalnega navdiha še naprej, sovica je pa že na mojem blogu :)

    Lp Veronika

    OdgovoriIzbriši
  20. Draga Jana, čestitke za obletnico in glede na to, koliko izdelkov in objav si nanizala, ne bi rekla da praznuješ šele 1. rojstni dan. Rekla bi, da se družimo že daljše obdobje :-))
    Želim ti še veliko čudovitih izdelkov v tvojem ustvarjalnem vrtu!

    OdgovoriIzbriši
  21. Čestitam ob prvi svečki. Veliko lepih izdelkov si naredila v tem letu, številke in nagrade to samo potrjujejo.
    Še na mnoga leta :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  22. Jana...čestitke za toliko dosežkov v enem letu...z veseljem se postavljam v vrsto za bonbončka.

    OdgovoriIzbriši
  23. Čestitke za prvo svečko v deželi blogov ter za vse nagrade, ki si si jih prislužila s svojimi kreacijami. Želim ti še veliko ustvarjalnih užitkov in uspehov.

    OdgovoriIzbriši
  24. 21. januarja je imela rojstni dan moja ljuba babica ... Vse najboljše tvojemu ustvarjalnemu vrtu, draga Jana, veliko si dosegla v enem letu - povsem zasluženo, čestitam ti iz srca! Želim ti, da ti tvoja ustvarjalna žilica ne bo dala miru in nas boš tudi v naslednjem letu pogosto razveseljevala s svojimi čudovitmi kreacijimi! Maja

    OdgovoriIzbriši
  25. Čestitam za tvojo prvo svečko :))) Res si veliko dosegla v samo enem letu ;) Seveda pa se tudi jaz postavim v vrsto za bonbonček :)
    Lp, Larisa

    OdgovoriIzbriši
  26. Jana,iskrene čestitke za prvi rojstni dan tvojega ustvarjalnega bloga. Čestitke tudi za vse dosežke v tem kratkem času.
    Zelo rada pokukam k tebi in občuduje tvoje umetnije. Želim ti še mnogo ustvarjalnih trenutkov :)
    Z veseljem se postavljam v vrsto za bonbončka.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  27. Draga Jana, zelo mi je všeč vse, kar najdem na tvoji strani. Želim ti še mnogo mnogo upihnjenih svečk! ;)

    Pozdravček, B.

    OdgovoriIzbriši
  28. Draga Jana, prvi rojstni dan je vedno nekaj posebnega, posebnega tako kot rojstvo, ki se nam vtisne globoko v srce. Iskrene čestitke tudi iz moje strani za tako prekrasno navdihujoče izdelke iz katerih sije energija ljubezni in predanosti. Resnično so nagrade zaslužene!!! Tvojo stran redno obiskujem - do danes brez komentarjev!
    Je pa danes tudi zame nekaj prvič, saj sem prvič oddala komentar na ustvarjalnem blogu In izbrala sem tvoj prečudovit vrt.
    Lp, Metka,Družin8

    OdgovoriIzbriši
  29. čestitke za prvo svečko :))), čudovite stvari se najdejo tukaj in še veliko jih želim tudi v prihodnje!

    OdgovoriIzbriši
  30. Čestitke za prvo svečko. Tudi v bodoče ti želim veliko ustvarjalnega navdiha, ki se čuti iz tvojih lepih izdelkov.

    OdgovoriIzbriši
  31. Draga Jana!
    Iskrene čestitke ob prvem rojstnem dnevu tvojega bloga.V tem letu si nas vseskozi razvajala in razveseljevala s svojimi objavami,ob katerem človeku zastane dih.Želim ti ,da bi bilo še dolgo tako in da bi z veseljem ustvarjala.
    Ker pa imam rada bonbončke,se hitro postavljam v vrsto :)
    LP,Urška

    OdgovoriIzbriši
  32. Preko bombončkov me je pot prinesla na tvoj blog. Z veseljem sem postala tvoja spremljevalka. Česa vsega se ne lotiš. Krasni izdelki.
    Čestitke ob prvi svečki bloganja.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar! Z veseljem ga preberem. Želim ti lep dan še naprej, Jana
Thank you for your comment! I read it with pleasure. Have a nice day, Jana