sobota, 24. januar 2015

Dobitnici bonbončka

Pozdravljene drage ustvarjalke!

Na začetku se naj zahvalim za 32 prelepih komentarjev, ki ste jih pustile na bonbončkasti objavi.
Pozdravljam tudi 6 novih spremljevalcev na blogu in 36 novih na FB strani Janin ustvarjalni vrt.
Upam, da vam bo moj ustvarjalni vrtiček všeč!


1. bonbonček dobi:






2. bonbonček dobi:




Tokrat je srečo delila moja 12-letna Katarina ;))) Neva in Nataša čestitke! Prosim, če se mi oglasita na mail jana@sans.si

Vsem ostalim pa želim lepo in mirno soboto, Jana




13 komentarjev:

  1. Častitke dobljenkama !
    Lp, Larisa

    OdgovoriIzbriši
  2. O, kako slastna bonbončka! :-) Čestitke nagrajenkama.

    OdgovoriIzbriši
  3. Danes je moj srečen dan :-))...čeprav sem zbolela. Zvonka hvala za obvestilo, Jani in hčerki Katarini pa hvala za žreb. Wiiiiii

    OdgovoriIzbriši
  4. Čestitke nagrajenkama - super bonbončka sta dobili :)!

    OdgovoriIzbriši
  5. Jana, čeprav malo pozno pa vendar... čestitke za tvoje dosežke. Tvoj blog je poln krasnih objav in izdelkov. Želim ti, da bi bila še naprej tako pridna in aktivna. Čestitke tudi nagrajenkama. : )

    OdgovoriIzbriši
  6. Čestitke dobitnicama!
    Lp, Maja

    OdgovoriIzbriši
  7. Čestitam nagrajenkama za krasen bonbonček.

    OdgovoriIzbriši
  8. Kako bogate nagradice. Čestitke izžrebankama.

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasna bonbončka in čestitke nagrajenkama.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar! Z veseljem ga preberem. Želim ti lep dan še naprej, Jana
Thank you for your comment! I read it with pleasure. Have a nice day, Jana