ponedeljek, 29. september 2014

Voščilnica knjiga ptička

Še ena voščilnica knjiga je nastala v mesecu septembru. Tokrat sem na željo naročnice uporabila zeleno barvo, ki pa sem ji dodala elegantno belo. In nastala je ta prisrčna knjigica:



Ptičji parček bo delal družbo mladoporočencema, ki sta v začetku septembra dahnila večni DA. In veste, da simpatični motivi ptičjih parčkov po Feng Shuiju lahko v ljubezni in bivalnih prostorih poskrbijo za srečo in zvestobo?


Račke mandarinke krepijo ljubezenske energije, goske uslišijo dolgotrajno zakonsko srečo in zvestobo.







Na vogale knjigice sem prilepila štiriperesno deteljico, na njih pa sem dodala še ptičke.



                                   Male papige pa prikličejo srečo v ljubezen.



Radi se imejte!

Ooooo....in da ne pozabim: hvala Mojci iz Soul Sanctuary in Mojci iz Moja darila za nominacijo pri igrici Blog Hop. Se vam predstavim naslednji ponedeljek 6.10.2014. 
Ta teden pa bo še objava o Janini domači košarici 2. del. Prvi del pa najdete tukaj. 

Vsem pa en lep ustvarjalni teden, Jana

Izziv:

4 Crafty Chicks - # 213. Trio of Pairs 2 names, 2 hearts, 2 birds
Cute Card Thursday - # 340. Dies and Punches I used Marta Stewart Punhes Heart and M Design LR







  

25 komentarjev:

  1. Jana, čudovita knjigica-voščilnica. Všeč sta mi ptička, ki si ju naredila iz vzorčastega papirja. Zelo lepo je tudi nitasto ozadje na prvi strani.

    OdgovoriIzbriši
  2. Vaaauuuuu, še ena lepotička. Čudovita in zelo natančno izdelana.

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasna je
    zelo lepa v zeleno beli kombinaciji
    pozdravček Tamara

    OdgovoriIzbriši
  4. Beautiful card! Love the little birds and your stitched background is simply amazing! Thanks for joining us at 4 Crafty Chicks this week.
    Tina - DT
    4 Crafty Chicks

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasna poročna knjiga, lepe barve,čudovito izdelana in lepo da si opisala tudi simboliko vseh teh pernatih zadevc:), škoda da tega nisem že preje vedela.Ko bom "velika", bom morda tudi sama poiskusila narediti takšno knjigo - zelo so mi všeč. LP

    OdgovoriIzbriši
  6. Naj bo poročna, rojstnodnevna , dojenčkasta ali pa kar tako knjigica. Vse so skockane do milimetra. Čudovita, sem pa opazila, da si današnji dodala zelo malo dodatkov (kar ni v tvoji navadi). Nič narobe, obvladaš tudi minimalizem. Krasno. čao

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oj Mojca....ja minimalizem je bil želja naročnice, ki pa je tudi ustvarjalka, zdaj nakita, včasih pa voščilnic ;)))
      Ampak mi Cas izvedba dela probleme, ker imam občutek da nekaj manjka ;)))
      Pozdrav iz Koroške!

      Izbriši
  7. Tudi menije v uč padla novost pri tebi - minimalizem. Ma mi je zelooo všečno tako da komot pokažeš še kaj v tem stilu :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Oh this is beautiful, love the elegance and the sparkle, thanks for joining us at Divas By Design this week. Jac x

    OdgovoriIzbriši
  9. Po mojem skromnem mnenju ti minimalizem gre zelo dobro od rok. :-) Sem pa razmišljala, v nasprotju s teboj, ki bi še kaj dodala, če bi se dalo še kaj izpustiti. :-)) Pa se ne da. Popolna je!
    Hvala za razlago o tem, kaj pomenijo posamezni ptički ob poroki.

    OdgovoriIzbriši
  10. Po mojem skromnem mnenju ti gre minimalizem odlično od rok. Sem pa, v nasprotju s teboj, ki bi še kaj dodala, razmišljala o tem, če bi se dalo še kaj izpustiti. :-)) Pa se ne da. Popolna je!
    Hvala za razlago o tem, kaj pomenijo posamezni ptički ob poroki. :-)

    OdgovoriIzbriši
  11. Že sama belina knjigice mi je zelo všeč za poroko, pa nitkasta podlaga in dodatki, vse štima in tudi zelo lepo je izdelana. Nisem vedela za vse te pomene ptičkov, hvala za razlago. Tudi jaz ti želim en krasen teden. Lp Zvonka.

    OdgovoriIzbriši
  12. What a lovely card. Thanks for sharing at Divas By design. Gina

    OdgovoriIzbriši
  13. Zelo lepa je tudi tale knjigica, vse na svojem mestu, sporočilno in prav poda se ji belina za podlago. Hvala tudi za vse spremljajoče informacije, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  14. Jana, tvoje knjigice me očaravaju. I ova u bijelo zelenoj kombinaciji je prekrasna. Vrlo lijepi detalji.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  15. Thanks for joining us at C.R.A.F.T. Challenges this week!
    Monica - DT

    OdgovoriIzbriši
  16. Res je zelo prisrcna in kombinacija zelene in bele je cudovita.

    OdgovoriIzbriši
  17. Nežno ozadje, krasen odtenek zelene in dva luštna ptička .... res zelo lepo. Lp

    OdgovoriIzbriši
  18. Krasna knjigica in polna simbolike. Zelo mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  19. Prava eciklopedija si, hvala za vsa "ptičja" pojasnila. Knjigica je tako lepa v svoji belini, zelena ji da pa še čisto posebno , svežo noto.

    OdgovoriIzbriši
  20. This is beautiful! Very different! Love the texture! So glad you linked up with us at Glitter n Sparkle for our Use Some Flowers challenge. Best of luck in our prize draw!

    KT Fit Kitty
    Glitter n Sparkle DT
    http://ktdesigns2013.blogspot.ca/

    P.S. I'm celebrating my 50th birthday next month with Candy! Come help me celebrate - here's the link: http://ktdesigns2013.blogspot.ca/2014/09/birthday-blog-candy.html

    OdgovoriIzbriši
  21. Thank you for sharing at c.r.a.f.t. challenge this week. Marlene DT

    OdgovoriIzbriši
  22. Živijo, ustvarila si krasno poročno čestitko, kar so opazili tudi pri 4 Crafty Chicks (obe sva namreč med "Top 4". Pa-pa
    Maja

    OdgovoriIzbriši
  23. Čudovita, kako je lepa zeleno-bela kombinacija. Ptička sta pa nadvse ljubka :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar! Z veseljem ga preberem. Želim ti lep dan še naprej, Jana
Thank you for your comment! I read it with pleasure. Have a nice day, Jana