torek, 2. avgust 2016

Okroglo vabilo za Prvo sveto obhajilo

In še druga objava, kjer vam predstavljam vabila za sv. obhajilo. Nekaj podobnega sem že naredila. 






Izdelek z veseljem prijavljam na naslednje izzive:



11 komentarjev:

  1. Tudi ta vabila so čudovita. Te šablone od Lea'Bilities so prekrasne in jih imam tudi sama naročene oz. sem oddala povpraševanje, vendar jih še vedno niso dobili pri Rayherju, pa je že skoraj 3 mesece. Morda veš kje si jih nabavila? Pozdravček. D.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Damjana jaz sem jih naročila v Darilnici Klavdija ;)

      Izbriši
  2. Zelo lepa vabila. Všeč mi je okrogla oblika, ki se je sama premalokrat poslužujem.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi ta vabila so čudovita. Hvala, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice. lp.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepa. Všeč mi je žepek, kamor se vtakne besedilo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Very elegant and beautiful! Thanks for playing with us at Craft Your Passion!
    Carolyn, DT

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo všečno tudi tole :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovita vabila, tudi druga zelo lepa in nežna.
    Hvala, še enkrat, da jih deliš z nami v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasno! Všeč mi je barvna kombinacija.
    Hvala, da ustvarjaš z nami pri CRAFT-alnici. Srečno!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar! Z veseljem ga preberem. Želim ti lep dan še naprej, Jana
Thank you for your comment! I read it with pleasure. Have a nice day, Jana