nedelja, 22. februar 2015

Vabila za Abrahama

Tako...počitnice so se končale in v mojem kotičku so nastala nova vabila za Abrahama oz. Abrahamovko. Po dolgem času se na izdelku "prepletata" furnir in papir. Naredila sem kar 40 vabil, ki so na prvi pogled preprosta, pa občutek vseeno vara. 



Veliko je bilo izrezovanja, embosiranja, senčenja in lepljenja. Še sreča, da je imela Katarina počitnice, saj je bilo delo s šablono drevesa zelo zamudno. Draga Katarina, hvala iz srca za tvojo pomoč! ♥



 

Tudi tokrat je na izdelku veliko simbolike: drevo, trije metulji, furnir smreke, bela, zelena in rjava barva. Drevo je simbol življenja, ki se nenehno razvija in dviga proti nebu. Drevo je kot hrbtenica, ki podpira človeško telo, tempelj duše. 




Furnir smreke predstavlja stanovitnost, poštenost, pravičnost in moč značaja. 


O simboliki barv, ki sem jih uporabila na izdelku, si lahko preberete na tej povezavi.

Vsem, ki boste jutri začeli z drugim delom počitnic pa želim....uživajte!


Vabila prijavljam na naslednje izzive:


27 komentarjev:

  1. Všeč mi je kako si postavila drevo v krog. lepe barve si izbrala. Vabila so zelo lepa. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Vabila so v prekrasnih barvah z veliko simbolike. Zelo so mi všeč :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Beautiful embossing and punches. The distressing looks very good. Great card. Thank you for joining us at Come And Get It challenge. Bunny DT

    OdgovoriIzbriši
  4. Vabila so res lepa in ustvarjalkino oko takoj vidi, da ni bilo malo dela. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. U to pa je serija krasnih vabil. Res si majster pri izdelavi čistih, enostavnih vendar fantastično lepih voščilnicah. Hvala da si se pridružila našemu izzivu na Come and get it izzivu.

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasno simboliko si ujela v ta zelo lepa vabila in barve, ki si jih uporabila so tako lepe. Pridna zelo!
    Tudi pri meni je moj počitnikar pridno vrtel hroščka in mi naredil prepotrebno zalogo. Taka pomoč zelo prav pride, se strinjam, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovita vabila in prelepa barvna kombinacija. Vse pohvale tvoji pomočnici. :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Vidim da tvoje voščilnice niso samo lepe ampak skrivajo tudi globlje pomene...mi je zelo všeč
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  9. Konec počitnic tudi za nas...pa saj bodo kmalu spet nove...še malo.
    Pomočnico si imela krasno, vse pohvale, ni videti, da bi šlo kaj narobe. Krasna vabila ste naredile. Me pa zanima, kje kupuješ furnir, ker ga sama še nisem opazila v nobeni trgovini, mi je pa krasen dodatek (seveda mislim takega, ki bi ga sama lahko štancala oz. oblikovala??? Hvala in lep začetek tedna ti želim. čao

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oj Mojca....to je stara zaloga furnirja, ki pa mi ga je dobavil en kolega...dela namreč v lesni proizvodnji. In sicer je odrezan na 10 x 10 cm, debeline pa je nekje 2 do 3 mm. Mojca z veseljem ti ga pošljem, saj imam količine za 5 let :))) pa še takrat ne bom vse porabila. Prosim javi se na email, da mi pošlješ naslov :)))

      Izbriši
  10. Prekrasna vabila,
    zelo eko in izpadla so vrhunsko
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  11. Še sreča, ker si imela tako pridno pomočnico. Obema čestitke za čudovita vabila.
    Všeč mi je simbolika drevesa znotraj kroga.

    OdgovoriIzbriši
  12. Tudi meni je všeč simbolika, ki sije iz čudovitih vabil. Bravo tudi tvoji pomočnici, bili sta več kot pridni ustvarjalki.

    OdgovoriIzbriši
  13. Beautiful !!! Thanks for joining us at Craft Your Passion!!! I hope you get to join us again for our next challenge. Agnieszka DT

    OdgovoriIzbriši
  14. Nimam besed za tvoja čudovita vabila. Vsa simbolika, barve in postavitev elementov je prekrasna. Navdušena sem. Verjamem, da ti je pomoč prišla hudo prav, čestitke obema:), pozdravček, Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  15. Jana fantastična vabila si pripravila in zopet si lep vključila simboliko materiala in barv - to pri tebi vedno občudujem :). Tvoji pomočnici pa vse pohvale, ker ti je pomagala namesto da bi uživala v počitnicah :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Čisto posebna vabila. Tako kot Mojci, tudi meni ne gre furnir v glavo. Izgleda res posben na voščilnici. Pri nas ga tudi jaz nisem opazila. Zanima me, s čim si izrezovala kroge.

    OdgovoriIzbriši
  17. uau kako so lepa in verjamem, da je bilo z njimi veliko dela! lepo, da si imela malega pomagača ;) LP

    OdgovoriIzbriši
  18. Hvala ker sodeluješ na izzivu As You Like It!

    OdgovoriIzbriši
  19. Jana, čudovita vabila! Zelo lepo so izdelana :-))

    OdgovoriIzbriši
  20. Lovely cards and a great design.
    Thank you for joining in with the Scribble & Scrap challenge and good luck x

    OdgovoriIzbriši
  21. Zelo lepa vabila. Tako naravno vse skupaj deluje zaradi furnirja in motiva drevesa. Ti pa verjamem, da ni bilo malo dela z njimi.

    OdgovoriIzbriši
  22. Velik projekt je za tabo. Ampak vabila s svojo naravnostjo, simboliko, detajli so res prekrasna!

    OdgovoriIzbriši
  23. Beautiful card!
    Thanks for joining us over at Lil' Patch of Crafty Friends!
    Hugs
    Sandra (DT)

    OdgovoriIzbriši
  24. I love, love the clean lines and the distressing on your card, it makes the butterflies pop on the tree. Thank you so much for sharing your rockin inspiration with us at 4 Crafty Chicks this week.

    Tamie DT

    OdgovoriIzbriši
  25. Gorgeous card! Thanks for joining us at Crafts 4 Eternity this week hugs x

    OdgovoriIzbriši
  26. Such a pretty card.

    Thanks for sharing in our Favourite Colour Combination challenge

    Lin
    Dream Valley

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar! Z veseljem ga preberem. Želim ti lep dan še naprej, Jana
Thank you for your comment! I read it with pleasure. Have a nice day, Jana