nedelja, 8. februar 2015

Poročna vabila "Srčna simfonija"

V tokratni objavi vam bom pričarala že drugi vzorček poročnega vabila za leto 2015. Poročna vabila se imenujejo "Srčna simfonija". Prvi vzorček poročnih vabil imenovan "Viktorijanska ljubezen" najdete na tej objavi. 






Poročna vabila so v barvi šampanjca z zelo elegantnim pridihom. Ker je papir svetleč, sem ga oblikovala minimalistično in mu dodala mehkobo z embosirno srajčko.



Uporabila sem Memory Box šablono Heart Flourish, ki pa sem jo malo prikrojila, saj je večje velikosti. Za eleganco sem na srčkasto črtovje dodala steklene polperlice.





Vabilo sem odtisnila na paus papir, ki je pritrjen na svetlečo osnovo. Tokratno objavo zaključujem z verzom, ki krasi besedilo:


"V mladih brezah gnezdijo sanje,
za vse tiste velike in male,


30 komentarjev:

  1. Oooo, kako so lepa tale vabila :)
    Lp, Larisa

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita elegantna vabila si naredila ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Very beautiful and elegant! Thanks for sharing it at {PIN}spirational Challenges! Hope you join us again soon!

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasna vabila in všeč mi je vijugasto izrezan rob in srčki, ki popestrijo nežno belino.

    OdgovoriIzbriši
  5. Jana, tudi ta vabila so prečudovita. Zaradi svetlečega papirja in kristalčkov je zelo elegantna in prefinjena.

    OdgovoriIzbriši
  6. Eleganca in še enkrat eleganca.....pred 29 leti, ko sem se jaz poročila, smo lahko samo sanjali o takih vabilih. Čudovita so in vsa čast za izdelavo. Pri nas sije sonce in sneg se tako lepo lesketa v njem,...lep teden tudi tebi. čao

    OdgovoriIzbriši
  7. Tudi ta vabila so zelo lepa in prav tako tudi voščilnica iz prejšnje objave. Kot ponavadi, se čez vikend držim vstran od računalnika in potem gledam in berem kampanjsko :) Lepo bodi.

    OdgovoriIzbriši
  8. Vabila so zelo lepa. Papir z bisernim leskom jim daje prav poseben čar. In okraskov je ravno dovolj.

    OdgovoriIzbriši
  9. Nežna, rdča barva da pa posebno noto... Zelo zelo lepo!

    OdgovoriIzbriši
  10. Tudi ta vabila so zelo lepa in elegantna. Papir z bisernim leskom si lepo okrasila. Dodatkov je ravno dovolj. Zelo so mi všeč. :-)

    OdgovoriIzbriši
  11. Elegant creations, lovely design.
    Thank you for sharing at Allsorts;-))m

    OdgovoriIzbriši
  12. Krasna vabila, zelo elegantna in posebna.

    OdgovoriIzbriši
  13. Such elegant invitations.Just so beautiful. Thanks for joining us at Crafty Sentiments.Hope to see you again next week.
    Lisa x GDT

    OdgovoriIzbriši
  14. Janja, krasna vabila so tudi tale, pred mesecem sem delala zelo podobna, z enakim papirjem, ki res da tisto svečano noto, le da jaz nimam te krasne robne šablone, ki vse skupaj naredi še tako lepo mehko in se vabilom čudovito poda. Tudi za embosiranje si uporabila krasno mapico. Prejemniki jih bodo gotovo občudovali, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  15. ooo Jana, kakšna eleganca! Všeč mi je izbira svetlečega papirja z malo rdeče :-))
    Čudovita so!

    OdgovoriIzbriši
  16. This is a lovely creation hun! Thanks for playing along at Creative Inspirations! xxx

    OdgovoriIzbriši
  17. Tvoja vabila prav pašejo v to zimsko idilo, ki se je danes bohotila zunaj. eleganca s pridihom romantike - fenomenalna serija, ni kaj :)!

    OdgovoriIzbriši
  18. Such a gorgeous card, beautiful image. Thank you for joining us at Dream Valley Challenge. Marlene

    OdgovoriIzbriši
  19. Pre-ču-do-vi-to. Kako hudiča pa si paus spravila na svetlečo osnovo, da se ne vidi lepilo?

    OdgovoriIzbriši
  20. Oj Kirena....nekaj časa nazaj sem uporabljala poleg obojestranskega traku tudi tekoče lepilo Rayher, ki se prodaja v plastenki po 55 g. Ugotovila sem, da je to v bistvu lepilo Mekol, ki je bistveno cenejši. Mekol si prelijem v to malo tubico, ki pa ga pri svojih izdelkih zelo malo dodam, saj zelo prime.
    Pri paus papirju sem na robovih dodala le drobne pikice, ki se kasneje spremenijo v prozorno in se nikjer ne pozna. Upam, da sem ti pomagala. Morda si druge ustvarjalke pomagajo drugače in je dobrodošlo vsako mnenje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala za odgovor. Bom poskusila. Jaz sicer uporabljam prozorno lepilo od Scotcha, ta zelenga, je tud prozoren, ampak se vseeno pozna pri pausu kje sem ga nanesla.

      Izbriši
  21. Prekrasna vabila in hvala za informacijo o tvojem lepljenju voščilnic.

    OdgovoriIzbriši
  22. Hvala , da si voščilnico prijavila na naš izziv pri Come and get it :-))

    OdgovoriIzbriši
  23. Gorgeous creation. Thanks for joining Allsorts challenge. Good luck.
    Happy crafting
    Tracy x

    OdgovoriIzbriši
  24. Prekrasna serija. Všeč mi je manj je več, ker jih že bleščeč papir naredi zelooo elegantno :)

    OdgovoriIzbriši
  25. Those wedding invitations are gorgeous!
    Thank you soo much for taking part in our "love is in the air” challenge over at Come and Get it & good luck in the draw.
    Hope to see you again in our next challenge as well…

    Hugs,
    Melanie
    (DT Penny's Paper Crafty Challenges)
    (DT-Coordinator Creatalicious Challenges)
    (DT Come and Get It)
    (GDT Kreativzeit Challenges)

    OdgovoriIzbriši
  26. Preprosto čudovito. :)
    Hvala ker si se nam pridružila v tokratnem izzivu pri Creative Moments.
    Sabina

    OdgovoriIzbriši
  27. Lovely card!!! Thanks for joining us at Card Mania :) zetkaArt

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar! Z veseljem ga preberem. Želim ti lep dan še naprej, Jana
Thank you for your comment! I read it with pleasure. Have a nice day, Jana