sobota, 25. oktober 2014

" Naj praznično veselje...

...objame vse dni novega leta" je misel Najlepšega para.  Pripravila sem dve enaki novoletni voščilnici le v različnih barvnih kombinacijah.



Osnova voščilnice je bele barve v kombinaciji z zeleno.


Misel je dvignjena od podloge. Uporabila sem prelep papir kolekcije My Mind's Eye: Lost & Found Christmas.


Voščilnica ima globino pribl. 5 mm, ker bo na notranji strani večji žepek namenjen fotografijam.


Druga voščilnica je v naravnih tonih, kateri sem dodala zeleno barvo. 


Tudi črtast papir v ozadju je iz kolekcije My Mind's Eye. Tudi tokrat je globina voščilnice 5 mm namenjena žepku.


Uporabila sem Cottage Cutz šablono: Holly Branch w / Bow, katero sem skombinirala z Memory box: Pine Sprig's. Tako sem dobila bolj polno viseče zelenje.


Te dni bo moj blog praznično obarvan, saj bom z vami delila še nekaj izdelkov. Upam, da sta vam novoletni voščilnici všeč ;)))

Izziv:

Oldie But A Goodie - Christmas I used my old cut stencil 





25 komentarjev:

  1. Prekrasni sta obe, ne bi se mogla odločiti za zmagovalko. Zelo lepo paše zelenje s pentljo na vrhu. Lep vikend ti želim.

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasni CAS voščilnici. Meni sta zelo všeč. čao

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasni voščilnici si izdelala...občudujem ustvarjalke ki znajo narediti voščilnico "Manj je več". Meni to ne uspe...vedno še kar nekaj tlačim.

    OdgovoriIzbriši
  4. Great Christmas Cards. Thanks for playing along at Loves Rubberstamps.

    Nikki

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlični sta obe, krasno si ju "sestavila". Pohvale tudi k tistima iz prejšnje objave. Kar ne uspem vse pokomentirati:)) P.S. Danes sem v Fantaziji videla tvoje krasno vabilo - gobico, v živo je šeee lepša, kot na fotografiji, pa že tam je taka za ustvarjalne prste polizat, LP:))

    OdgovoriIzbriši
  6. Jana divne su obje. I sviđa mi se ova ideja sa džepom za fotke. Krasnu kombinaciju boja si upotrijebla.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  7. Super sta obe, uživam ko gledam te lepe stvaritve, pri tem me malo "žre fovšija", ker sama ne spravim skupaj kaj tako lepega in zanimivega. Sem pa vesela, da vse to deliš z nami:))
    Te lepo pozdravljam, Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ;))) hvala Andreja....tvoji izdelki so čudoviti in zelo izvirni! Tudi tebi en lep pozdrav, Jana

      Izbriši
  8. Enkratni sta. Ta barvna kombinacija mi je zelo všeč.
    Super si vključila napis in dodala šopek zelenja.

    OdgovoriIzbriši
  9. Lovely Christmas card.
    Thank you for sharing at Allsorts Challenge;-))m

    OdgovoriIzbriši
  10. Thanks for joining Loves Rubberstamps,
    Hugs Blankina

    OdgovoriIzbriši
  11. Thanks for playing Our Coral, White, Black color challenge at 4 Crafty Chicks. However your doesn't follow our combo. Beautiful card though. Thanks!

    Leanne DT @4CC

    OdgovoriIzbriši
  12. Na tvojem formatu voščilnic tale velika štampiljka deluje enkratno. Obe barvni varianti sta mi enako všeč. Res krasna in v nulo dodelana izdelka. :-)

    OdgovoriIzbriši
  13. Lepe, lepe, krasne. Zelo so mi všeč... :) 

    OdgovoriIzbriši
  14. Beautiful card!
    Thanks for playing at the Oldie but a Goodie Challenge!
    Helen x

    OdgovoriIzbriši
  15. Jana, tako lepo si jih sestavila! Zelo mi je všeč papir v ozadju in čudovita dekoracija nad napisom. Hvala!!!

    OdgovoriIzbriši
  16. Same lepe novoletne. Zelo mi je všeč kombinacija zelene in eko kartona :-)

    OdgovoriIzbriši
  17. This is so pretty! Love the sentiment! Thanks for joining us at SweetStamps.com!
    Lisa

    OdgovoriIzbriši
  18. Pri tebi so prazniki očitno že v polnem zamahu - vidim, da se izpustila celo goro objav :). Čudovite kombinacije natur in zelene, veliki napisi pa so očitno hit letošnje zime.

    OdgovoriIzbriši
  19. Lovely elegant card,
    Thank you for sharing at Penny Black & More @ Allsorts 'Get Ahead For Christmas' Challenge and good luck x Susan x

    OdgovoriIzbriši
  20. Fab creation. Thanks for joining Allsorts challenge. Good luck.
    Happy crafting
    Tracy x

    OdgovoriIzbriši
  21. Love your festive christmas card :) Thanks for playing along this time at Creative Fingers! Hope to see you next time too! ♥ Tindaloo

    OdgovoriIzbriši
  22. Vau, kako sta lepi!!! Tudi sama sem v soboto naredila eno s tem čudovitim napisom, ki si ga ti tako lepo dopolnila z božičnim šopkom.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar! Z veseljem ga preberem. Želim ti lep dan še naprej, Jana
Thank you for your comment! I read it with pleasure. Have a nice day, Jana