sreda, 27. december 2017

My New Blog “Paper Beauty AK” / Moj novi blog “Paper Beauty AK”

With the New Year 2018 I will start writing a NEW BLOG called simply “Paper Beauty AK”. On this blog you will also be able to admire my paper projects, and there will be more photos tutorials. So, after four years Janin ustvarjalni vrt got a "sister" and I'm glad that I decided for a new beginning. In the future, “Janin ustvarjalni vrt” (eng. Jane’s Creative Garden) will no longer be active, so I will be honored if you look at the new blog and follow it. Thank you to all of you who followed the old blog and I hope that you will like the new blog too. I wish you all the best in New Year 2018! Some old projects...

V novem letu 2018 bom začela pisati NOV BLOG, ki se preprosto imenuje “Paper Beauty AK” -Lepota papirja AK. Tudi na tem blogu boste lahko občudovali papirnate izdelke, več pa bo tudi foto tutorialov. Tako je po štirih letih Janin ustvarjalni vrt dobil “sestrico” in vesela sem, da sem se odločila za nov začetek. V prihodnje Janin ustvarjalni vrt ne bo več aktiven, zato bom počaščena, če boste pogledali nov blog in ga tudi spremljali. Hvala vsem, ki ste spremljali stari blog in upam, da vam bo všeč tudi novi. Želim vam vse dobro v letu 2018! Nekaj starih izdelkov...












































  















11 komentarjev:

Hvala za tvoj komentar! Z veseljem ga preberem. Želim ti lep dan še naprej, Jana
Thank you for your comment! I read it with pleasure. Have a nice day, Jana