torek, 2. junij 2015

Voščilnica zgibanka "O spoznavanju samega sebe"

Ste za to, da v mesec junij zakorakamo z voščilnico zgibanko in Kahlil Gibranom? Za tokratni izdelek sem izbrala bolj živahne barve in prelepo pesmico iz knjigice Prerok - "O spoznavanju samega sebe".



Zakaj je zunanjost okrašena z nežnim lokvanjem, pa se odgovor skriva v notranjosti zgibanke.




Voščilnica zgibanka ima kar 8 strani, katere krasi čipkast trak.


1. in 2. stran

Vaša srca v tišini spoznavajo skrivnost
noči in dneva. Toda vaša ušesa
pričakujejo odmev
spoznanja vaših src.
Radi bi v besedah spoznali to,
kar ste od nekdaj poznali v mislih.

Skrivnosti vrelec vaše duše mora
privreti na dan in odžuboreti proti morju;
in zaklad vaših neskončnih globin
naj se razkrije vašim očem.

3. in 4. stran

Vendar ne tehtajte vašega neznanega 
zaklada s tehtnico; in ne preiskujte globin
vašega spoznanja s palico ali grezilom,
kajti jaz je brezmejno in neizmerljivo morje.

Ne recite: "Našel sem resnico,"
marveč: "Našel sem drobec resnice."
Ne recite: " Našel sem pot do duše,"
marveč: "Našel sem dušo, ki gre svojo pot."

5. in 6. stran

Kajti duša potuje po vseh poteh.
Duša ne potuje po eni črti, tudi ne raste
kakor trst. Duša se odpira kot lotos s
tisočerimi cvetnimi listi.

7. in 8. stran


Naročnica in njena dolgoletna prijateljica bosta v spomin na prijateljstvo skupaj posejali travniške cvetlice.

Dragi/e moji/e v mesecu juniju vam želim veliko ustvarjalnih in sončnih dni. 



20 komentarjev:

  1. Draga Jana, zgibanka, z vsemi svojimi nežnimi elementi in prekrasnim besedilom, človeku vzame dih. Pregledovala sem stran za stranjo, brala lepe besede in se samo čudila tvojemu lepemu izdelku. Ti dve prijateljici sta lahko veseli, da se imata in prepričana sem, da bosta še naprej, poleg cvetic, sejali in gojili svoje prijateljstvo.
    Lep pozdrav in hvala za tvoje lepe izdelke, Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  2. O Jana to pa je zgibanka in pol. Super barve in dodatki.
    Lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  3. Jana, škatlica je pravo bogastvo! Prav vidi se, kako daš samo sebe v takšno mojstrovino. Vzela sem si čas in si natančno ogledala vse strani. Balzam za dušo.
    Lahko napišeš, katero šablono uporabljaš za prvo in zadnjo stran teh zloženk? Hvala :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Tvoje zgibanke so pa res nekaj posebnega in zelo lepega.

    OdgovoriIzbriši
  5. Tvoje zgibanke so pa res nekaj posebnega in zelo lepega.

    OdgovoriIzbriši
  6. Prelepa zgibanka ponovno izpod tvojih rok in Gibranove misli ji dajo še posebno globino in lepoto. Prav tako semena, zelo lepo, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  7. This is stunning, such a beautiful design full of gorgeous detailing.
    Thank you for taking part in a Gem of a Challenge.
    Sue xx

    OdgovoriIzbriši
  8. O, Jana kako čudovito nežna je tale tvoja zgibanka! Misli so prelepe. Tudi v moji zbirki je nekaj Gibranovih misli, ki jih prebiram ob posebnih priložnostih. Pridno ustvarjaj, pa nikar se mi čisto ne izgubi! :-)))

    OdgovoriIzbriši
  9. Oh this is amazing I love the design. Thank you for joining us at the Scribble and Scrap Challenge. Hugs Jackie DT

    OdgovoriIzbriši
  10. The details in this beautiful book are fabulous. What a wonderful gift it will make! Thank you for joining us at ABC Challenge! Good luck and please join us again.

    OdgovoriIzbriši
  11. Jana, fenomenalno kao i uvijek. Vrlo lijepi stihovi.:)
    lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  12. Jana tole si pa tako lepo skomibnirala v celoto... čedalje boj sem prepričana da se med delom prav poistovetiš s prejemnikom, ker res misliš na vse detajle, daš pozornost tekstu in res narediš vse z ljubeznijo do ustvarjanja. Všečam na polno :)!

    OdgovoriIzbriši
  13. Izredno lepo je izdelana in barvno usklajena. Lp

    OdgovoriIzbriši
  14. Krasna zgibanka! Nežnih detajlov je ravno prav, tekst je čudovit, ideja s semeni pa super. Da bo le prijateljstvo raslo tako, kot bodo rožice.
    Pa hvala za tvoj glas pri scrapping4fun ;)

    Lp

    OdgovoriIzbriši
  15. res prekrasna je, ta ideja s semeni originalna, poezija res globoka ...

    OdgovoriIzbriši
  16. Te zloženke so res že nekakšen tvoj sinonim. Vedno čudovito izdelane in skrbno izbrano besedilo, ki pride vanje. Zelo lepo tudi tokrat.

    OdgovoriIzbriši
  17. This is such a gorgeous accordion fold! So glad you played along Craft Your Passion#264!

    OdgovoriIzbriši
  18. joj, kakšna lepa pozornost. Enostavno čudovita.
    Hvala, ker si me "prislila",da sem znova prebrala Kahlilove misli.

    OdgovoriIzbriši
  19. Skrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar! Z veseljem ga preberem. Želim ti lep dan še naprej, Jana
Thank you for your comment! I read it with pleasure. Have a nice day, Jana